برسی لنز تامرون برای نیکون Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD Lens for Nikon F

نقدر و برسی

لنز تامرون برای نیکون Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD Lens for Nikon F

لنز Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD برای Nikon F

لنز Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD برای دوربین های نیکون با فرمت FX طراحی شده است و توانایی سازگاری با دوربین های DSLR فول فریم و F-mount نیکون را دارد که معادل تغییر فاصله کانونی 105- است. 315 میلی متر را می توان بر روی دوربین های Crop APS-C نیز نصب کرد.

فروش لوازم جانبی دوربین و تکنیک نورپردازی

لنز Tamron 210-70، با دیافراگم f/4 تا f/32 و حداکثر دیافراگم ثابت f/4، امکان نوردهی مداوم را در سراسر محدوده زوم فراهم می‌کند و کنترل بهتری بر عمق میدان فراهم می‌کند. حداکثر دیافراگم ثابت f/4 آن، روشنایی ثابتی را در سراسر محدوده زوم حفظ می‌کند و به شما کنترل بیشتری بر عمق میدان می‌دهد. از دیگر ویژگی های Tamron SP 70-210mm می توان به دیافراگم نه تیغه ای و روکش فلورین مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار اشاره کرد.
این موتور با داشتن یک موتور اولتراسونیک بی صدا برای فوکوس خودکار دارای کنترل فوکوس دستی مداوم است و می تواند روی سوژه هایی تا فاصله 95 سانتی متری با حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:3.1 فوکوس کند. مکانیسم فوکوس تعبیه شده در این لنز از نوع اتوماتیک USD با تثبیت کننده VC است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تامرون برای نیکون Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD Lens for Nikon F" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تامرون برای نیکون Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD Lens for Nikon F"، کلیک کنید.