برسی لنز تله سونی Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS Lens

نقدر و برسی

لنز تله سونی Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS Lens

لنز Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS

لنز تله‌فوتوی Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS ساخت طیف گسترده‌ای از فواصل کانونی تله‌فوتو، یک لنز زوم معادل 105-525 میلی‌متر (سنسور 35 میلی‌متری) برای دوربین‌های E-mount است. فرمت C. دامنه آن برای عکاسی از ورزش، حیات وحش و مناظر عالی است و از تثبیت‌کننده تصویر Optical SteadyShot برای به حداقل رساندن لرزش دوربین برای عکس‌های واضح‌تر استفاده می‌کند.

همه جوره میفروشم لنز و فلاش چتری

این لنز سونی دارای یک موتور خطی XD برای تکمیل عملکرد است که فوکوس خودکار سریع و بی صدا را همراه با کنترل دستی پاسخگو ارائه می دهد. علاوه بر کنترل و عملکرد بهبود یافته، این لنز 70-350 میلی‌متری دارای طراحی اپتیکال است که شامل یک عنصر کروی و سه عنصر پراکندگی فوق‌العاده کم است که انحراف‌های مختلف را کاهش می‌دهد تا تصاویر واضح و شفاف در سراسر محدوده زوم تولید کند.

فروش کیف دوربین و کیف دوربین فیلمبرداری

مشخصات لنز Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS

  • این لنز زوم تله فوتو 70-350 میلی متری برای دوربین های بدون آینه با فرمت APS-C سونی طراحی شده است و فاصله کانونی 105-525 میلی متر را ارائه می دهد.
  • یک عنصر کروی به کاهش اعوجاج و انحرافات کروی برای رندر دقیق صحنه های با وضوح بالا کمک می کند.
  • سه عنصر با پراکندگی بسیار کم، حاشیه رنگ و انحراف رنگی را برای وضوح و دقت رنگ بهبود می بخشد.
  • سیستم موتور خطی XD فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را فراهم می کند و همچنین به کنترل فوکوس دستی بصری و بصری کمک می کند. یک سوئیچ AF/MF برای کنترل لمسی این تنظیمات روی لوله لنز قرار دارد.

  • دکمه های قابل تنظیم فوکوس روی بدنه لنز برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات وجود دارد. علاوه بر این، قفل زوم طول لنز را در حین استفاده ثابت نگه می دارد.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به کاهش لرزش دوربین برای تصاویر واضح‌تر در هنگام عکاسی دستی با سرعت شاتر پایین‌تر کمک می‌کند.
  • دیافراگم هفت تیغه به ایجاد یک کیفیت بوکه خوب کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تله سونی Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تله سونی Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS Lens"، کلیک کنید.