برسی لنز تله سیگما Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN OS Contemporary for Sony E

نقدر و برسی

لنز تله سیگما Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN OS Contemporary for Sony E

Tele Sigma Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN OS Contemporary for Sony E

سیستم‌عامل Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN Contemporary with Sony E-mount که میدان دید قابل‌توجهی در طراحی نسبتا فشرده ارائه می‌دهد، یک لنز تله فوتو همه کاره است که طراحی جذاب را با عملکرد اپتیکال مناسب ترکیب می‌کند. مجموعه‌ای از پراکندگی کم عناصر شیشه ای برای دستیابی به وضوح بالا و دقت رنگ در سراسر محدوده زوم و سرکوب انحراف رنگی و حاشیه رنگ استفاده می شوند.

کیفیت بالای لنز، همراه با موتور پله ای، فوکوس خودکار سریع و تقریبا بی صدا را همراه با کنترل دقیق تنظیم فوکوس دستی فراهم می کند. علاوه بر این، چهار لرزشگیر اپتیکال به کاهش لرزش دست برای عکسبرداری با وضوح بالا کمک می کند.

دوربین های دست دوم را در سایت می فروشم هنر دیجیتال

به عنوان بخشی از سری لنزهای سیگما، این لنز برای ایجاد تعادل بین راحتی و عملکرد طراحی شده است، طراحی فشرده، سبک و عملکرد همه کاره با ویژگی های نوری قابل توجه را ارائه می دهد. این لنز تله‌فوتو برای دوربین‌های بدون آینه E-mount سونی فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C نیز کار کند و فاصله کانونی معادل 150-6000 میلی‌متر را فراهم کند.

ویژگی های کلیدی لنز سیگما 100-400 میلی متر f/5-6.3 DG DN OS مدرن لنز E Mount Sony

  • یک عنصر F Low Dispersion (FLD) و چهار عنصر Low Dispersion (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را در سراسر محدوده بزرگنمایی کاهش می دهد تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشد.
  • تثبیت‌کننده تصویر داخلی تا چهار مرحله لرزش دوربین را جبران می‌کند تا به ایجاد تصاویر واضح دستی با سرعت شاتر آهسته‌تر کمک کند.
  • یک موتور پله‌ای یکپارچه فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را انجام می‌دهد که با الگوریتم AF بهینه‌سازی شده برای دستیابی به فوکوس نرم‌تر تکمیل می‌شود.
  • در انتهای 100 میلی متری فاصله کانونی، حداقل فاصله کانونی 1.1 متر و در انتهای 400 میلی متری، حداقل فاصله کانونی 1.58 متر است.
  • دکمه AFL یکپارچه را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف عکسبرداری برنامه ریزی کرد و همچنین لنز دارای یک سوئیچ محدود فوکوس برای فوکوس سریعتر در محدوده های مسافت مشخص است. یک سوئیچ قفل زوم برای جلوگیری از گسترش تصادفی لنز وجود دارد.
  • دیافراگم با 9 لبه گرد به کیفیت بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تله سیگما Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN OS Contemporary for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تله سیگما Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN OS Contemporary for Sony E"، کلیک کنید.