برسی لنز تله فوتو فوجی فیلم FUJIFILM XF 70-300mm f/4-5.6 R LM OIS WR Lens

نقدر و برسی

لنز تله فوتو فوجی فیلم FUJIFILM XF 70-300mm f/4-5.6 R LM OIS WR Lens

بلند اما سبک، FUJIFILM XF 70-300mm f/4-5.6 R LM OIS WR یک زوم تله فوتو همه کاره با فاصله کانونی معادل 107-457 میلی متر است که آن را به یک همراه ایده آل برای عکاسی در فضای باز تبدیل می کند.

ایده آل برای عکاسی از مناظر، حیات وحش و طبیعت، این لنز زوم دارای مجموعه ای از ویژگی های همه کاره است، از جمله 5.5 OIS موثر برای کاهش لرزش دوربین، قابلیت های منحصر به فرد فوکوس نزدیک برای کار با سوژه های نزدیک و فوکوس خودکار سریع به لطف موتور صاف و بی صدا. لنز همچنین دارای طراحی ضد آب و هوا برای عملکرد در آب و هوای سخت است. از نظر اپتیکال، این لنز دارای یک جفت عنصر با پراکندگی بسیار کم و یک عنصر غیرکروی برای اصلاح انحرافات مختلف و درک درجه بالایی از وضوح است. علاوه بر این، دیافراگم نه تیغه به کیفیت دلپذیر بوکه در هنگام کار با تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

زوم تله فوتو جهانی برای دوربین های بدون آینه با فرمت APS-C با پایه X FUJIFILM طراحی شده است و محدوده فاصله کانونی 107-457 میلی متر را ارائه می دهد.

دو عنصر پراکندگی بسیار کم برای کاهش قابل توجه حاشیه رنگ و انحراف رنگی برای وضوح و دقت رنگ بالا در سراسر محدوده زوم استفاده می شود.

یک عنصر کروی اعوجاج و انحرافات کروی را برای دستیابی به وضوح بالا، تصویربرداری دقیق و اعوجاج کم کنترل می کند.

یک سیستم تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال 5.5 استاپ، لرزش دوربین را برای عکاسی دستی واضح‌تر در شرایط نور کم و سرعت شاتر پایین‌تر به حداقل می‌رساند.

موتور AF خطی فوکوس خودکار سریع، بی صدا و روان را فراهم می کند که به ویژه هنگام کار با سوژه هایی که سریع حرکت می کنند مفید است.

سوئیچ محدود فوکوس در کناره بدنه لنز به شما امکان می دهد برای فوکوس سریعتر روی سوژه های دور، محدوده فوکوس را به محدوده کامل 2.7 اینچ تا بی نهایت یا 16.4 اینچ تا بی نهایت محدود کنید.

بدنه لنز ضد آب و هوا در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند و امکان استفاده بدون دردسر در آب و هوای نامساعد و دمای کمتر از -14 درجه فارنهایت را فراهم می کند.

دیافراگم 9 تیغه ای به کیفیت فوکوس بهینه برای استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی و عمق میدان کم کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تله فوتو فوجی فیلم FUJIFILM XF 70-300mm f/4-5.6 R LM OIS WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تله فوتو فوجی فیلم FUJIFILM XF 70-300mm f/4-5.6 R LM OIS WR Lens"، کلیک کنید.