برسی لنز تیلت شیفت سامیانگ Samyang 24mm f/3.5 ED AS UMC Tilt-Shift Lens for Canon

نقدر و برسی

لنز تیلت شیفت سامیانگ Samyang 24mm f/3.5 ED AS UMC Tilt-Shift Lens for Canon

لنز 24 میلی‌متری f/3.5 ED AS UMC Tilt-Shift سامیانگ برای Canon یک لنز با زاویه دید عریض فول فریم است که دارای عملکردهای کنترل پرسپکتیو و تغییر شیب است. لنز tilt-shift به کاربر این امکان را می دهد که پرسپکتیو و همگرایی مناسب خطوط در عکس خود را کنترل کند، به ویژه در عکاسی معماری، منظره و محصول مفید است. مکانیسم‌های شیب نوری امکان کنترل عمق میدان را به همراه کنترل پرسپکتیو فراهم می‌کنند. این لنز 24 میلی متری f/3.5 با زاویه دید 83.5 درجه سازگار است و در سنسور سایز APS-C زاویه دید 56.9 درجه و فاصله کانونی 38.4 میلی متر دارد.

ویژگی شیب لنز 24 میلی‌متری f/3.5 امکان تنظیم سطح کانونی +/-8.5 درجه و موازی محور نوری +/–12 میلی‌متری را فراهم می‌کند. بخش شیب لنز 90 درجه به چپ می چرخد ​​(با تنظیمات توقف کلیک 30 درجه)، و پایه لنز را می توان 90 درجه به چپ یا راست (با تنظیم کلیک توقف 30 درجه) چرخاند.

این لنز از 16 عنصر در 11 گروه شامل دو عنصر کروی و دو عنصر پراکندگی بسیار کم (ED) تشکیل شده است که باعث کاهش انحرافات و ارائه جزئیات واضح و تفکیک رنگ دقیق می شود. پوشش های چند لایه UMC ضد انعکاس روی هر عنصر لنز امکان انتقال یکنواخت نور را فراهم می کند و شعله ور شدن و هاله ها را به حداقل می رساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تیلت شیفت سامیانگ Samyang 24mm f/3.5 ED AS UMC Tilt-Shift Lens for Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تیلت شیفت سامیانگ Samyang 24mm f/3.5 ED AS UMC Tilt-Shift Lens for Canon"، کلیک کنید.