برسی لنز دوربین عکاسی Canon EF 24mm f/1.4L II USM

نقدر و برسی

لنز دوربین عکاسی Canon EF 24mm f/1.4L II USM

لنز دوربین Canon EF 24mm f/1.4L II USM

بدنه و ساختار لنز دوربین Canon EF 24mm f/1.4L II USM از دو لنز بزرگ و دقیق غیر کروی استفاده می کند و همین امر باعث افزایش قابل توجه کیفیت تصویر حتی در گوشه های عکس شده است. عناصر قالب گیری شده در لنز عریض کانن دارای پوششی با طول موج فرعی است که ساختار ظریفی دارد و از ایجاد شبح و تشعشع اضافی جلوگیری می کند.

همه جوره میفروشم لنز دوربین و فلاش دوربین

لنز دوربین Canon EF 24mm f/1.4L II USM از دو عنصر UD برای کاهش ساییدگی رنگ در بدنه لنز با فرمت عریض استفاده می کند و به طور کلی، این لنز از سیستم فوکوس معکوس و موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک استفاده می کند. کانن از جدیدترین فناوری ها در این لنز برای به حداکثر رساندن وضوح تصویر استفاده کرده است و با افزایش دقت خط می توان از این لنز کانن برای عکاسی حرفه ای استفاده کرد.

می توانید به صورت دستی لنزهای زاویه باز Canon را فوکوس کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز دوربین عکاسی Canon EF 24mm f/1.4L II USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز دوربین عکاسی Canon EF 24mm f/1.4L II USM"، کلیک کنید.