برسی لنز دوربین فوجی فیلم Fujifilm XF 50mm f/2 R WR Lens

نقدر و برسی

لنز دوربین فوجی فیلم Fujifilm XF 50mm f/2 R WR Lens

لنز Fujifilm XF 50mm f/2 R WR

اولین تله‌فوتوی کوتاه براق برای دوربین‌های غیر X فوجی‌فیلم، XF 50mm f/2 R WR سیاه و سفید است. این لنز دارای فاصله کانونی 76 میلی متر است که برای عکاسی پرتره مناسب است. طراحی سبک وزن، حداکثر دیافراگم سبک وزن f / 2، کار در شرایط کم نور. همچنین دارای درجه بالایی از کنترل عمق میدان برای تکنیک های فوکوس انتخابی است.

در لنز فوجی‌فیلم XF 50 میلی‌متری f / 2 R WR، فوکوس خودکار سریع، دقیق و نزدیک به خاموش است، بنابراین هم عکس‌ها و هم ویدیوها، علاوه بر این، پوشش Super EBC (پوشش پرتو پرتو) برای عناصر جداگانه برای کاهش تابش خیره کننده و اعوجاج لنز برای افزایش کنتراست و کیفیت رنگ هنگام کار در شرایط روشن استفاده می شود.

فروش ضبط صدا و ضبط ژورنالیستی و میکروفون استودیویی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز دوربین فوجی فیلم Fujifilm XF 50mm f/2 R WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز دوربین فوجی فیلم Fujifilm XF 50mm f/2 R WR Lens"، کلیک کنید.