برسی لنز دوربین واید Canon EF-20mm f/2.8 USM

نقدر و برسی

لنز دوربین واید Canon EF-20mm f/2.8 USM

لنز Canon EF-20mm f/2.8 USM

همانطور که گفتیم لنز عریض Canon EF-20mm f/2.8 USM یک لنز فوق عریض است و از این لنز به صورت حرفه ای استفاده می شود. یکی از ویژگی های این لنز کانن سبک بودن آن است. وزن لنز عریض Canon EF-20mm f/2.8 USM حدود 3.14 پوند (405 گرم) است و سبک و جابجایی آن آسان است و این وزن کم حمل لنز را بسیار آسان می کند.

فروش چراغ حلقه و تکنیک نورپردازی

سیستم فوکوس لنز واید کانن به عقب شناور است. لنز عریض Canon EF-20mm f/2.8 USM توانایی گرفتن عکس های دقیق و خوب از فواصل مختلف از اجسام را دارد. این لنز قطعا یکی از گزینه های جذاب برای طرفداران دوربین است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز دوربین واید Canon EF-20mm f/2.8 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز دوربین واید Canon EF-20mm f/2.8 USM"، کلیک کنید.