برسی لنز دوربین کانن Canon EF 50mm f/1.8 STM Lens

نقدر و برسی

لنز دوربین کانن Canon EF 50mm f/1.8 STM Lens

لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM

یک لنز جمع و جور و سبک با قیمت مناسب یکی از ویژگی های آن فاصله کانونی موثر 80 میلی متری در دوربین ها است. APS-C و 50 میلی متر برای دوربین ها فول فریم این لنز برای عکاسی پرتره، اکشن و حتی عکاسی در شب بسیار مناسب است.

حداکثر دیافراگم f / 1.8 این امکان را به شما می دهد که نه تنها در نور کم، بلکه تصاویر زیبا، عکس ها و فیلم های واضح با تاری پس زمینه زیبا نیز ثبت کنید تا به شما کمک کند تصاویری با تعادل رنگی عالی ثبت کنید.

این لنز مجهز به موتور فوکوس استموتور ضربه زدن STM یا اینه که سرعت فوکوس زیاد شده و خیلی بی صدا شده. از دیگر مشخصات، حداقل فاصله کانونی 35 سانتی متر و دیافراگم 49 میلی متر است.

فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک دوربین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز دوربین کانن Canon EF 50mm f/1.8 STM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز دوربین کانن Canon EF 50mm f/1.8 STM Lens"، کلیک کنید.