برسی لنز دوربین کانن Canon EF 8-15mm F/4 L USM

نقدر و برسی

لنز دوربین کانن Canon EF 8-15mm F/4 L USM

لنز Canon EF 8-15mm F/4 L USM

لنز Canon EF 8-15mm F/4 L USM لنزی برای فیلمسازان و عکاسانی است که می خواهند فقط با زاویه چشم ماهی عکاسی کنند. EF 8-15mm f/4L fisheye USM این یک انتخاب عالی است. لنزها EF 8-15mm f/4L USM با محدوده فاصله کانونی خود، به آن عریض ترین لنز چشم ماهی در جهان می گویند. این یک لنز زاویه ای مورب است 180 کلاسی برای همه دوربین ها دوربین SLR EOSاز دوربین های فول فریم گرفته تا APS-Cهمچنین شامل تصاویر چشم ماهی دایره ای در الگوها است EOS یک قاب کامل ایجاد می کند.

فروش چراغ حلقه و تکنیک نورپردازی

لنز Canon EF 8-15mm F/4 L USM با شیشه UD برای رفع اعوجاج رنگ شیشه UD دارای روکش مخصوص برای کاهش هاله می باشد. این پوشش در واقع فلوئور است که جذب گرد و غبار، لک و اثر انگشت را به حداقل می رساند. این لنز دارای حالت فوکوس دستی پیوسته برای تغییر سریع از فوکوس خودکار به فوکوس دستی است و استانداردهای استثنایی Canon برای لنزهای سری را برآورده می کند. L انجام شده. Ibn به این معنی است که بهترین اپتیک، بهترین مواد بدنه و بهترین عملکرد موجود در یک لنز تعبیه شده است که به شما امکان می دهد خلاق باشید و تصاویر شگفت انگیزی را ثبت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز دوربین کانن Canon EF 8-15mm F/4 L USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز دوربین کانن Canon EF 8-15mm F/4 L USM"، کلیک کنید.