برسی لنز زوم استاندارد سونی Sony Vario-Tessar T E 16-70mm f/4 ZA OSS Lens

نقدر و برسی

لنز زوم استاندارد سونی Sony Vario-Tessar T E 16-70mm f/4 ZA OSS Lens

بررسی لنز Sony Vario-Tessar T* E 16-70mm f/4 ZA OSS

لنز Sony Vario-Tessar TE 16-70mm f/4 ZA OSS از Sony برای عکاسی از منظره عریض و پرتره های نزدیک مناسب است و یک انتخاب جهانی برای دوربین های پایه APS-C است. این لنز محدوده زوم همه کاره 24-105 میلی متری را ارائه می دهد و حتی دارای دیافراگم ثابت f/4 برای عملکرد ثابت است. همچنین با استفاده از یک عنصر پراکندگی فوق العاده کم، یک عنصر کروی پیشرفته و سه عنصر کروی، کاربران از تصاویر واضح و بدون اعوجاج لذت می برند. علاوه بر این، این لنز از یک پوشش ضد انعکاس T Zeiss استفاده می کند تا به طور موثر شعله ور شدن و شبح را از بین ببرد.

فروش لوازم جانبی هلی شات و پهپاد و تجهیزات عکاسی حرفه ای

برای فوکوس خودکار سریع و بی صدا، این لنز 16-70 میلی متری مجهز به موتور خطی است و از فوکوس داخلی استفاده می کند. همچنین دارای تثبیت کننده نوری SteadyShot برای کاهش اثرات لرزش دوربین، به خصوص در فواصل کانونی بیشتر است. حداقل فاصله کانونی آن 35 سانتی متر است و دارای دیافراگم دایره ای با هفت تیغه برای بوکه صاف است.

مشخصات لنز استاندارد Vario Vario-Tessar TE 16-70mm f/4 ZA OSS

  • این لنز بر اساس مفهوم اپتیکال زایس تسار، از طراحی با 16 عنصر در 12 گروه استفاده می کند که به شما کمک می کند تا از اندازه لنز کوچک، همراه با کاهش شعله ور شدن، اعوجاج و انحراف رنگی اطمینان حاصل کنید.
  • این لنز زوم متوسط ​​16 تا 70 میلی‌متری برای دوربین‌های E-mount با فرمت APS-C، فاصله کانونی معادل تله‌فوتوی کوتاه 24 تا 105 میلی‌متری را ارائه می‌کند، ایده‌آل برای همه چیز، از مناظر وسیع، کارهای با زاویه دید عریض، از پرتره‌های نزدیک تا دور. اشیاء
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/4 عملکرد ثابتی را در سراسر محدوده زوم ارائه می‌کند و همچنین امکان کنترل بیشتر بر موقعیت فوکوس را برای تکنیک‌های عمق میدان کم فراهم می‌کند.
  • پوشش های ضد انعکاس زایس T بر روی هر سطح لنز اعمال می شود تا بازتاب را کاهش دهد تا وضوح تصویر، کنتراست و دقت رنگ بیشتر شود.
  • طراحی لنز دارای یک عنصر شیشه ای با پراکندگی فوق العاده کم است که به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ برای بهبود وضوح و رنگ های طبیعی کمک می کند.
  • چهار عنصر غیر کروی، از جمله Advanced Aspherical (AA)، برای کاهش آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ در طراحی لنز گنجانده شده است.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به کاهش لرزش دوربین کمک می‌کند تا تصاویر دستی واضح‌تر با سرعت‌های شاتر آهسته‌تر باشند. این سیستم تثبیت کننده را می توان با انتخاب تثبیت کننده تغییر سنسور دوربین برای کنترل موثرتر تاری دوربین ترکیب کرد.
  • یک موتور فوکوس خودکار خطی و طراحی فوکوس داخلی، فوکوس خودکار سریع و دقیق را تضمین می‌کند و فوکوس دقیق و بی‌صدا را هنگام ضبط ویدیو ممکن می‌سازد.
  • دیافراگم گرد هفت تیغه به ایجاد کیفیت بوکه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز زوم استاندارد سونی Sony Vario-Tessar T E 16-70mm f/4 ZA OSS Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز زوم استاندارد سونی Sony Vario-Tessar T E 16-70mm f/4 ZA OSS Lens"، کلیک کنید.