برسی لنز زوم تامرون Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD

نقدر و برسی

لنز زوم تامرون Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD

لنز Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD برای Sony E

یک لنز زوم انعطاف پذیر، Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD دارای طراحی روشن است و یک لنز معادل 25.5-105mm برای دوربین های بدون آینه E-mount است. APS-C است. محدوده وسیع تا کوتاه تله فوتو برای عکاسی روزمره ایده آل است و حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 برای کار در شرایط نوری دشوار مناسب است و کنترل بهتری بر عمق میدان ارائه می دهد.

برای تکمیل طراحی این لنز، مجموعه‌ای از اپتیک‌های تخصصی با عناصر غیرکروی با پراکندگی کم وجود دارد که تصاویری با وضوح، وضوح و دقت رنگ بالا تولید می‌کند. عناصر منفرد همچنین دارای پوشش BBAR Tamron هستند که هنگام کار در حضور نور پس‌زمینه و در شرایط نوری سخت، شعله‌ور و شبح را برای کنتراست بیشتر سرکوب می‌کند.

به انعطاف‌پذیری طراحی زوم، یک سیستم تثبیت‌کننده لرزش است که لرزش دوربین را کاهش می‌دهد تا عکس‌ها و فیلم‌های پایدارتر در شرایط کم نور را کاهش دهد. علاوه بر این، یک موتور پله‌ای RXD عملکرد فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی‌صدا را همراه با فوکوس دستی پیوسته و حداقل فاصله فوکوس 7.5 اینچ (19 سانتی‌متر) ممکن می‌سازد. برای استفاده در آب و هوای نامساعد، این لنز دارای ساختار مقاوم در برابر رطوبت با عنصر جلویی با پوشش فلوئور برای محافظت در برابر اثر انگشت و لکه است.

ویژگی های لنز Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD

  • این لنز زوم انعطاف پذیر برای دوربین های بدون آینه E-mount سونی با فرمت APS-C طراحی شده است و با محدوده فاصله کانونی معادل 25.5-105 میلی متر، میدان دید وسیع تا لنزهای تله فوتو کوتاه را پوشش می دهد.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 روشنایی ثابتی را در سراسر محدوده زوم فراهم می کند و کنترل بهتری بر عمق میدان فراهم می کند.
  • دو عنصر غیرکروی شیشه ای شکل و یک عنصر غیرکروی کامپوزیت به تصحیح اعوجاج و انحراف کروی برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق کمک می کنند.
  • دو عنصر LD (پراکندگی کم) به طور قابل توجهی حاشیه های رنگ و انحراف رنگی را در سراسر محدوده بزرگنمایی کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ بهبود یافته را درک کنند.
  • پوشش BBAR (Broadband Anti-Reflection Coating) به صورت جداگانه روی عناصر لنز اعمال می‌شود تا بازتاب‌های داخلی و پدیده‌های شعله‌ور شدن و شبح را سرکوب کند تا هنگام کار در شرایط نوری روشن، کنتراست و وضوح رنگ بیشتری حاصل شود.
  • موتور فوکوس خودکار RXD (Rapid Extra-Silent Stepping Drive) فوکوس بی صدا، سریع و روان را برای هر دو حالت عکسبرداری ثابت و فیلمبرداری فراهم می کند. این سیستم فوکوس همچنین حداقل فاصله فوکوس 7.5 اینچ (19 سانتی متر) و حداکثر بزرگنمایی 1:4.8 را برای کار با سوژه های نزدیک ارائه می دهد. فوکوس دستی پیوسته نیز امکان پذیر است و با عملکرد فوکوس دستی مستقیم سونی یا تنظیمات کنترل دستی سازگار است.
  • تثبیت کننده تصویر VC کمک می کند تا لرزش دوربین را برای عکاسی دستی موثرتر در شرایط نوری دشوار به حداقل برساند.
  • ساختار مقاوم در برابر رطوبت باعث می شود این لنز در شرایط نامطلوب مفید باشد و قسمت جلویی لنز با یک پوشش فلوئور پوشانده شده است تا در برابر گرد و غبار، کثیفی و لکه محافظت کند.
  • دیافراگم دایره ای نه تیغه ای به ایجاد یک کیفیت بوکه خوب کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز زوم تامرون Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز زوم تامرون Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD"، کلیک کنید.