برسی لنز سونی Sony FE 40mm f/2.5 G Lens

نقدر و برسی

لنز سونی Sony FE 40mm f/2.5 G Lens

لنز Sony FE 40mm f/2.5 G یک لنز با زاویه دید عریض معمولی با فاصله کانونی تقریبا نرمال است که با فرم فوق العاده فشرده آن مشخص می شود. فاصله کانونی انعطاف پذیر آن برای عکاسی خیابانی، پرتره و سوژه های مستند مناسب است و دارای طراحی اپتیکال پیشرفته برای تولید تصاویر دقیق با وضوح و وضوح بالا است. علاوه بر این، شکل فوق العاده فشرده آن، استفاده از آن را در هر زمان آسان می کند.

طراحی لنز شامل پراکندگی بسیار کم و عناصر غیر کروی برای کاهش انحرافات، حاشیه های رنگ و اعوجاج است. لنزها با یک پوشش Nano AR II ساخته شده اند که از شعله ور شدن و ایجاد شبح برای بهبود کنتراست جلوگیری می کند. متعادل کردن لنز یک سیستم موتور خطی XD است که از دو موتور فوکوس مجزا برای ارائه فوکوس خودکار بی صدا، دقیق و سریع استفاده می کند. این لنز همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای پشتیبانی از عکسبرداری در شرایط نامساعد جوی است.

  • این لنز برای دستیابی به وضوح و وضوح بالا با اصلاح طیف گسترده ای از انحرافات کروی و کروماتیک طراحی شده است، این لنز از یک طراحی فیزیکی قدرتمند و قابل کنترل بصری استفاده می کند تا برای کاربردهای عکاسی و سینمایی مفید باشد.
  • این لنز 40 میلی متری برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است. با این حال، می توان از آن با مدل های APS-C نیز استفاده کرد که در این مورد فاصله کانونی معادل 60 میلی متر را ارائه می دهند.
  • عناصر غیر کروی در طراحی اپتیکال لنز گنجانده شده است و دقت سطح عالی برای کنترل موثر آستیگماتیسم، انحنای میدان، کما، اعوجاج و سایر انحرافات کروی برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق دارد.
  • دو موتور خطی XD همراه با یک فوکوس داخلی فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را ارائه می دهند. این طراحی همچنین به پاسخ خطی بصری طبیعی کنترل فوکوس دستی کمک می کند و یک سوئیچ AF/MF برای کنترل لمسی این تنظیم روی بدنه لنز قرار دارد.
  • برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات، یک دکمه نگه داشتن فوکوس روی بدنه لنز قرار داده شده است.
  • می‌توانید روی حلقه دیافراگم فیزیکی کلیک کنید تا یک سوئیچ دیافراگم صاف و بی‌صدا داشته باشید تا از مزایای آن در برنامه‌های ویدیویی استفاده کنید.
  • طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت امکان عملکرد بهتر در شرایط نامساعد جوی را فراهم می کند و حلقه های کنترل لاستیکی برای استفاده در دماهای پایین تر مناسب هستند.
  • دیافراگم 7 تیغه دایره ای به ایجاد کیفیت بوکه خوب در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سونی Sony FE 40mm f/2.5 G Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سونی Sony FE 40mm f/2.5 G Lens"، کلیک کنید.