برسی لنز سگیما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E با مانت سونی

نقدر و برسی

لنز سگیما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E با مانت سونی

لنز تله فوتو Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art با پایه سونی

لنز تله‌فوتوی سیگما 85 میلی‌متری f/1.4 DG DN، یک لنز کلاسیک با طول پرتره که برای سیستم‌های بدون آینه تمام‌فریم E-mount Sony به‌روزرسانی شده است، بخشی از لنزهای پرایم سری Art با طراحی اپتیکال پیشرفته، مشخصات واضح و طراحی واضح آن است. با حداکثر دیافراگم f/1.4، عملکرد در نور کم را امکان پذیر می کند و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را برای دستیابی به جلوه های عمق میدان کم فراهم می کند.

طراحی نوری شامل مجموعه ای از عناصر کم پراکندگی، کروی و با ضریب شکست بالا است و قطر بزرگ آن به دستیابی به وضوح قابل توجه کمک می کند و اعوجاج و انحرافات را به خوبی کنترل می کند. همچنین، یک پوشش چند لایه فوق العاده، کیفیت تصویر را با سرکوب شعله ور و شبح برای بهبود کنتراست و دقت رنگ در شرایط نوری روشن، افزایش می دهد.

فروش لوازم جانبی دوربین و تجهیزات روشنایی

برای تعادل لنزطراحی بیرونی آن به گونه ای اصلاح شده است که شامل یک حلقه دیافراگم فیزیکی است که می تواند کلیک یا قفل شود، همچنین یک سوئیچ حالت فوکوس اختصاصی و یک دکمه AFL برای کنترل بصری و لمسی.

فوکوس خودکار از یک موتور پله ای استفاده می کند که طراحی سبک و جمع و جور را حفظ می کند و در عین حال فوکوس سریع و تقریباً بی صدا را هم برای عکس ها و هم برای فیلم ها افزایش می دهد. علاوه بر این، لنز دارای یک دیافراگم 11 تیغه گرد برای کیفیت بوکه صاف است و محفظه لنز در برابر آب و هوا مقاوم است تا در شرایط آب و هوایی نامساعد عملکرد خوبی داشته باشد.

لنز هنری Sigma 85mm f/1.4 DG DN برای Sony E

  • این لنز به عنوان بخشی از خط هنر در سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری مناسب است.
  • این یک لنز با طول پرتره است که برای دوربین‌های بدون آینه E-mount سونی فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند در مدل‌های APS-C نیز استفاده شود، در این صورت فاصله کانونی معادل 127.5 میلی‌متر را فراهم می‌کند.
  • حداکثر دیافراگم روشن f/1.4 در شرایط نوری موجود به خوبی کار می کند و کنترل عمق میدان وسیعی را برای ایزوله کردن سوژه با فوکوس انتخابی فراهم می کند.
  • پنج عنصر ویژه با پراکندگی کم (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشند.
  • یک عنصر کروی و چهار عنصر شیشه ای با انکسار بالا، انحراف و اعوجاج کروی را برای وضوح بهتر و تصویربرداری دقیق کنترل می کنند.
  • برای به حداقل رساندن پدیده های شعله ور و هاله و ایجاد تصاویر با کنتراست غنی و رنگ های طبیعی حتی زمانی که نور پس زمینه وجود دارد، یک پوشش چند لایه به عناصر لنز اضافه شده است.
  • یک موتور پله‌ای یکپارچه فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را انجام می‌دهد که با الگوریتم AF بهینه‌سازی شده برای دستیابی به فوکوس نرم‌تر تکمیل می‌شود.
  • می‌توانید روی حلقه دیافراگم دستی کلیک کنید تا از برنامه‌های ویدیویی برای تعویض صاف و بی‌صدا دیافراگم لذت ببرید. علاوه بر این، می توان از یک کلید ویژه برای قفل کردن حلقه دیافراگم استفاده کرد تا از تغییرات تصادفی در تنظیمات دیافراگم جلوگیری شود.
  • دکمه داخلی فوکوس خودکار (AFL) که می‌توان عملکردهای دیگری را به آن اختصاص داد، دامنه عملکردهای موجود روی لنز را افزایش می‌دهد.
  • دیافراگم گرد یازده تیغه به ایجاد یک کیفیت بوکه صاف و دلپذیر کمک می کند.
  • دارای ساختار مقاوم در برابر آب و هوا و اتصال برنجی است که باعث افزایش دقت نصب و دوام آن می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سگیما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E با مانت سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سگیما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E با مانت سونی"، کلیک کنید.