برسی لنز سیگما برای سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز سیگما برای سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E

لنز هنری Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN برای Sony E

لنز زوم استاندارد سیگما برای سونی Sigma 24-70mm f / 2.8 DG DN Art یک لنز بادوام و پرکاربرد در بین لنزهای سیستم بدون آینه فول فریم E-mount سونی است و دارای محدوده زوم با زاویه باز تا طول پرتره است که تعیین می کند. با حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8.

این طراحی درخشان لنز دوربین حرفه ای برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند. طراحی نوری از یک سری عناصر کروی با پراکندگی کم استفاده می کند که به طور قابل توجهی انواع انحرافات را کاهش می دهد تا به وضوح بالا، شفافیت بیشتر و افزایش دقت رنگ دست یابد. همچنین، هر دو پوشش Super Multi-Layer و Nano Porous برای اطمینان از عملکرد مناسب هنگام کار در شرایط نور روشن با حذف نور ناخواسته و سایه زدن لنزها استفاده می شوند. افزایش رنگ و کنتراست.

این لنزها با تکمیل و بهبود عملکرد اپتیکال از فوکوس خودکار موتور پله ای نیز بهره می برند که فوکوس خودکار سریع، دقیق و به خصوص بی صدا را ارائه می دهد. در انتهای وسیع محدوده زوم، حداکثر نسبت زوم 2.9:1 برای کار با سوژه های نزدیک مناسب است و دیافراگم 11 تیغه به بوکه با کیفیت کمک می کند. علاوه بر این، طراحی عایق آن در برابر شرایط مختلف جوی به انجام کار در شرایط سخت محیطی کمک می کند.

هنر دیجیتال; فروش میکسر و سوئیچ و گونه ها تجهیزات ضبط صدا

لنز هنری Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN برای Sony E

  • این لنز به عنوان بخشی از محصولات سری Art در مجموعه جهانی ویژن سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری ایده آل است.
  • زوم استاندارد برای دوربین های بدون آینه E-mount Sony طراحی شده است، اما می تواند با مدل های فرمت APS-C که فاصله کانونی 105-36 میلی متری دارند نیز استفاده شود.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است و هنگام استفاده از تکنیک‌های عمق میدان کم، کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد.
  • برای بهبود وضوح و دقت رنگ، شش عنصر F Low Dispersion (FLD) و دو عنصر Special Low Dispersion (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و تغییر رنگ را در محدوده بزرگنمایی کاهش می دهند.
  • سه عنصر کروی، انحراف و انحراف کروی را کنترل می‌کنند تا وضوح و رندر دقیق ویژگی‌ها را افزایش دهند.
  • هر دو پوشش Super Multi-Layer و Nano Porous برای به حداقل رساندن شعله ور شدن ناخواسته لنز و سایه تصویر برای عناصر لنز استفاده می شوند و به تولید تصاویر با کنتراست غنی و رنگ خنثی حتی در شرایط نور پس زمینه کمک می کنند.
  • موتور پله‌ای یکپارچه، که توسط الگوریتم AF بهینه‌سازی شده برای فوکوس روان‌تر بهبود یافته است، فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را انجام می‌دهد.
  • در انتهای زاویه باز محدوده زوم، حداقل فاصله کانونی 18 سانتی متر با حداکثر بزرگنمایی 2.9:1 هنگام کار با سوژه های نزدیک امکان پذیر است. در انتهای تله، حداقل فاصله کانونی 1.25 اینچ با حداکثر بزرگنمایی 4.5:1 است.
  • دکمه داخلی AF-L را می توان برای تنظیمات مختلف تصویربرداری برنامه ریزی کرد و لنزها دارای یک سوئیچ اختصاصی AF/MF و کلید قفل زوم هستند تا از حرکت تصادفی بدن جلوگیری شود.
  • دیافراگم دایره ای با 11 لایه به بوکه با کیفیت کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سیگما برای سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سیگما برای سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.