برسی لنز سیگما زوم استاندارد سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN II Art Lens (Sony E)

نقدر و برسی

لنز سیگما زوم استاندارد سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN II Art Lens (Sony E)

کلاسیک، تکامل یافته

با عملکرد تصویربرداری بهبود یافته در بدنه کوتاه‌تر و سبک‌تر، لنز هنری پرچمدار Sigma E-mount 24-70mm f/2.8 DG DN II دارای طراحی اپتیکال پیشرفته برای وضوح و قابلیت حمل بهتر است. امکانات اضافی مانند AF شتاب دهنده، حلقه دیافراگم قابل کلیک و حداقل فاصله کانونی 17 سانتی متر، این تعقیب و گریز کوچک را برای کسانی که به دنبال انعطاف پذیری بدون به خطر انداختن برتری هستند، ایده آل می کند.

طراحی نوری پیشرفته

شش عنصر “F” با پراکندگی پایین (FLD)، دو عنصر با پراکندگی پایین ویژه (SLD) و پنج عنصر غیر کروی به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی را در سراسر محدوده بزرگنمایی کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشند.

علاوه بر عملکرد نوری برتر، پنج عنصر غیرکروی با ساختار نازک و بسیار قطبی آن به ساختار فشرده لنز کمک می کنند.

دیافراگم روشن f/2.8 و دیافراگم 11 تیغه جلوه بوکه بزرگ و زیبایی را ایجاد می کند.

فوکوس سریع تر، تمرکز نزدیک تر

معرفی یک موتور خطی با واکنش بالا (HLA) برای ایجاد فوکوس خودکار سرعت فوکوس را بیش از سه برابر سریعتر از مدل قبلی خود می کند. در انتهای زاویه باز محدوده زوم، حداقل فاصله کانونی با حداکثر بزرگنمایی 1:2.7 به 17 سانتی متر افزایش می یابد که برای کار با سوژه های نزدیک یا در فضاهای تنگ ایده آل است.

سخت و شیک ساخته شده است

با حفظ همان تعداد عناصر لنز، طول کلی به 12 سانتی متر و وزن به 725 گرم کاهش یافته است. حلقه دیافراگم دارای کلیدهای کلیک و قفل برای جابجایی بهتر در حین استفاده است. ساختار داخلی محکم دارای قطعات فلزی برای افزایش زوم است، در حالی که قسمت بیرونی دارای تیتروز و موم های لاستیکی در پایه است تا از لنز در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت کند. دو دکمه AF-L یکپارچه را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف عکسبرداری برنامه ریزی کرد و همچنین لنز دارای یک سوئیچ اختصاصی AF/MF و کلید قفل زوم برای جلوگیری از گسترش تصادفی سیلندر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سیگما زوم استاندارد سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN II Art Lens (Sony E)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سیگما زوم استاندارد سونی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN II Art Lens (Sony E)"، کلیک کنید.