برسی لنز سیگما Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Canon EF

نقدر و برسی

لنز سیگما Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Canon EF

Sigma 70-24 Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM for Canon EF

لنز هنری سیگما 24-70 میلی‌متری f/2.8 DG OS HSM برای Canon EF یک لنز زوم سیگما همه کاره برای عکاسی روزمره است که محدوده‌ای از عریض تا پرتره را در فاصله کانونی پوشش می‌دهد و امکان عکاسی در محیط‌های مختلف را فراهم می‌کند. از سری لنزهای سری آرت سیگما که دارای سه عنصر SLD و چهار عنصر منحنی در طراحی خود برای کاهش انحرافات رنگی است که باعث کاهش حاشیه های رنگی، اعوجاج می شود.

این لنز دارای یک پوشش محافظ جلویی است که عملکرد نامناسب آب و هوایی را امکان پذیر می کند و با حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8، عملکرد پایداری را در سراسر محدوده زوم و همچنین کنترل بهتری بر عمق میدان ارائه می دهد. با قابلیت تصویربرداری، این لنز دارای یک موتور مافوق صوت است که فوکوس خودکار بی صدا، روان و سریع را به همراه قابلیت فوکوس دستی تمام وقت امکان پذیر می کند که با کاهش لرزش دوربین و ارائه تصویر واضح تر به عکاسی دستی کمک می کند.

در طراحی فیزیکی لنز از مواد کامپوزیت مقاوم در برابر حرارت استفاده شده است که آن را در شرایط مختلف جوی مقاوم‌تر می‌کند. سر برنجی استند نیز دقت مونتاژ و استحکام آن را افزایش می دهد. این لنز زوم استاندارد برای دوربین‌های DSLR فول فریم Canon طراحی شده است، اگرچه می‌توان آن را با مدل‌های APS-C نیز استفاده کرد و فاصله کانونی 112-38.4 میلی‌متر را ارائه می‌دهد.

این لنز با ایستگاه اتصال USB سیگما که برای تنظیم عملکرد لنز و به روز رسانی سیستم عامل استفاده می شود، سازگار است.

فروش فلاش دوربین و لنز دوربین

فروش چراغ حلقه و تکنیک نورپردازی

مشخصات لنز دوربین Canon Sigma 24-70mm f/2.8

  • دیافراگم ثابت 2.8 برای موقعیت های کم نور مناسب است و همچنین هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم، کنترل بهتری بر موقعیت فوکوس فراهم می کند.
  • عنصر جلویی لنز دارای روکش مقاوم در برابر آب و گریس است که امکان عملکرد در شرایط آب و هوایی سخت را فراهم می کند. دیافراگم 9 تیغه، کیفیت بوکه را نرم و دلپذیر می کند.
  • این موتور HSM با داشتن یک موتور HSM مافوق صوت، فوکوس خودکار سریع و بی صدا، فوکوس دستی آسان را در هر زمان با چرخاندن حلقه فوکوس امکان پذیر می کند.
  • سیستم تثبیت‌کننده اثر لرزش دوربین را به حداقل می‌رساند و تصویر واضح‌تری را در هنگام عکاسی دستی تضمین می‌کند.
  • بدنه لنز از یک کامپوزیت مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است که با فلزات سنتی برای دقت بیشتر و استفاده در دماهای مختلف ساخته شده است.
  • سر استند از برنج ساخته شده است که دقت و دوام را تضمین می کند، به علاوه دارای محافظ پلاستیکی است که مقاومت در برابر گرد و غبار و نشت آب را افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سیگما Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Canon EF" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سیگما Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Lens for Canon EF"، کلیک کنید.