برسی لنز سیگما Sigma 90mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز سیگما Sigma 90mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E

لنز Sigma 90mm f/2.8 DG DN برای Sony E

سونی E-mount 90mm f/2.8 DG DN از سیگما یک لنز تله فوتو کوتاه ثابت با ویژگی های نوری چشمگیر است. این لنز مناسب برای عکاسی پرتره و روزمره، دیافراگم سریع f/2.8 را برای کنترل عمق میدان و کار در نور کمتر از ایده آل ارائه می دهد. این لنز دارای یک عنصر کروی و پنج عنصر با پراکندگی پایین ویژه برای کنترل انحرافات مختلف و دستیابی به وضوح و وضوح قابل توجه است.

این لنز دارای یک حلقه دیافراگم دستی برای لمس بیشتر است و همچنین دارای یک موتور پله ای برای عملکرد سریع و بی صدا فوکوس خودکار است. دیافراگم گرد نه تیغه به شما امکان می دهد بوکه صاف و دلپذیری داشته باشید و بدنه لنز تمام فلزی آن ضد آب و هوا است.

نکات برجسته لنز مدرن سیگما سیگما 90 میلی‌متری f/2.8 DG DN

  • این لنز به عنوان بخشی از خط معاصر جهانی ویژن سیگما، برای ایجاد تعادل بین راحتی و عملکرد، ترکیبی از ساختار جمع و جور، وزن سبک و کنترل انعطاف پذیر با خواص نوری برجسته طراحی شده است.
  • لنزهای سری I بر طراحی فیزیکی شیک ساخته شده بر اساس استانداردهای عملکرد لنزهای سینمایی سیگما، از جمله حلقه دیافراگم مکانیکی، اجزای فلزی پیچ خورده، و انواع سوئیچ ها و کنترل های لمسی برای عملکرد بصری، تأکید می کنند.
  • این لنز تله فوتو کوتاه 90 میلی متری برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی طراحی شده است، اما می تواند با مدل های APS-C نیز استفاده شود که در این صورت فاصله کانونی معادل 135 میلی متر است.
  • پنج عنصر ویژه با پراکندگی کم (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشند.
  • یک عنصر غیر کروی به کنترل اعوجاج و انحرافات کروی برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق کمک می کند.
  • یک موتور پله‌ای یکپارچه، فوکوس خودکار صاف و بی‌صدا را فراهم می‌کند که با طراحی فوکوس داخلی برای بهبود بیشتر پاسخ‌دهی تکمیل می‌شود.
  • حلقه دیافراگم دستی دارای موقعیت A برای انتخاب دیافراگم مبتنی بر دوربین است.
  • دیافراگم نه تیغه گرد به کیفیت بوکه صاف و دلپذیر کمک می کند.
  • اتصال برنجی دقت و استحکام نصب را بهبود می بخشد و مقاومت لاستیکی در ساختار پایه گنجانده شده است تا آن را در برابر گرد و غبار و پاشش مقاوم کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سیگما Sigma 90mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سیگما Sigma 90mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens for Sony E"، کلیک کنید.