برسی لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 23mm f/2 R WR Lens

نقدر و برسی

لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 23mm f/2 R WR Lens

لنز Fujifilm XF 23mm f/2 R WR

این نوار سریع و مقاوم در برابر آب و هوا است. لنز سیاه و سفید XF 23mm f/2 R WR از Fujifilm انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک کیت تصویربرداری سبک و کارآمد هستند. این دوربین ۲۳ مگاپیکسلی مجهز به سنسور X و دوربین های سری X با سنسور APS-C است.

طراحی سبک وزن و دیافراگم سریع f/2 آن را برای کسانی که می‌خواهند هنگام عکاسی ایمن باشند، انتخاب خوبی است. همچنین با استفاده از دو عنصر قوی در ساختار اپتیکال خود، لنز قادر است با اعوجاج و ناهماهنگی برای یک تصویر واضح مقابله کند. علاوه بر این، لنز 23 میلی متری از پوشش Super EBC برای به حداقل رساندن شعله ور شدن و شبح استفاده می کند. برای فوکوس سریع و دقیق، لنز با استفاده از یک سیستم فوکوس خودکار داخلی که می تواند تا 0.05 ثانیه قفل شود، فوکوس می کند. لنز کنترل های لمسی را به شکل دیافراگم فیزیکی و حلقه های فوکوس ارائه می دهد.

قیمت انواع سه پایه موبایل، سه پایه دوربین و دیگران لوازم جانبی دوربین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 23mm f/2 R WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 23mm f/2 R WR Lens"، کلیک کنید.