برسی لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 90mm f/2 R LM WR Lens

نقدر و برسی

لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 90mm f/2 R LM WR Lens

لنز Fujifilm XF 90mm f/2 R LM WR

اولین تله برای سری X فوجی فیلم دوربین بدون آینهلنز XF 90mm f/2 R LM WR است. این لنز دارای فاصله کانونی 137 میلی متر با حداکثر دیافراگم f/2 برای کار در نور کم و همچنین کنترل گسترده بر روی محل فوکوس است.

ساختار لنز شامل سه عنصر پراکندگی فوق العاده کم برای به حداقل رساندن انحراف و اعوجاج رنگی است و از پوشش Super EBC برای کنترل شعله ور شدن و شعله ور شدن برای افزایش کنتراست و وضوح رنگ استفاده می شود.

لنز Fujifilm XF 90mm f/2 R LM WR در برابر رطوبت، گرد و غبار و دمای پایین مقاوم است. این لنز 90 میلی متری f/2 همچنین دارای یک موتور چهارگانه خطی برای فوکوس خودکار سریع، صاف و دقیق است.

این لنز به عنوان یک لنز تله فوتو میان رده، به ویژه برای انواع برنامه های عکاسی، به ویژه پرتره، مناسب است. جایی که دسترسی بصری، کار سریع و توانایی کنترل تمرکز شما اهمیت دارد.

فروش ضبط دیکتافونی و ژورنالیستی و میکروفون استودیویی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 90mm f/2 R LM WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز فوجی فیلم Fujifilm XF 90mm f/2 R LM WR Lens"، کلیک کنید.