برسی لنز ماکرو کانن Canon RF 85mm f/2 Macro IS STM Lens

نقدر و برسی

لنز ماکرو کانن Canon RF 85mm f/2 Macro IS STM Lens

RF 85mm f/2 Macro IS STM با ترکیب میدان دید کوتاه تله فوتو با طراحی شیک و فوکوس نزدیک، لنزی مناسب برای طیف وسیعی از سوژه‌ها، از پرتره تا سوژه‌های ماکرو است. طراحی فوکوس نزدیک آن امکان کار با سوژه های نزدیک به 35.5 سانتی متر با حداکثر بزرگنمایی 1:2 را فراهم می کند و موتور پله ای STM جایگزین فوکوس خودکار بی صدا و صاف و فوکوس دستی پیوسته می شود.

برای کمک به ایجاد تصاویر واضح، لنز همچنین دارای تثبیت کننده اپتیکال تصویر، همراه با هیبرید IS است که برای عکاسی تمیزتر و پایدارتر، لرزش دوربین را تا پنج مرحله مهار می کند. برای به حداقل رساندن انحرافات و اطمینان از وضوح، از یک عنصر UD (پراکندگی بسیار کم) نیز در طراحی نوری استفاده شده است. علاوه بر این، یک حلقه کنترل قابل تنظیم به شما امکان می دهد تنظیمات نوردهی از جمله ISO، دیافراگم و جبران نوردهی را از خود لنز تنظیم کنید.

طراحی ماکرو از کار با سوژه های نزدیک بهره می برد و حداکثر بزرگنمایی 1:2 با حداقل فاصله کانونی 35.5 سانتی متر را ارائه می دهد.

تثبیت کننده اپتیکال تصویر به حداقل رساندن لرزش دوربین برای کار در شرایط کم نور و سرعت شاتر کمتر کمک می کند. همچنین، تنظیمات Hybrid IS، حرکت زاویه ای و تغییر دوربین را جبران می کند تا در عکاسی نزدیک مفید باشد.

موتور پله ای STM فوکوس خودکار سریع، بی صدا، روان و دقیق را فراهم می کند که هم برای فیلمبرداری و هم برای عکاسی ثابت ایده آل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز ماکرو کانن Canon RF 85mm f/2 Macro IS STM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز ماکرو کانن Canon RF 85mm f/2 Macro IS STM Lens"، کلیک کنید.