برسی لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 250mm f/4 R LM OIS WR Lens

نقدر و برسی

لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 250mm f/4 R LM OIS WR Lens

لنز متوسط ​​فرمت فوجی فیلم لنز FUJIFILM GF 250mm f/4 R LM OIS WR

لنز سنسور با دیافراگم متوسط ​​GF 250mm f/4 R LM OIS WR فوجی فیلم (معادل 198 میلی متر در فرمت 35 میلی متر) یکی از لنزهای برتر فوجی فیلم است. این لنز با حداکثر دیافراگم F4 و حداقل دیافراگم 32، وضوح عالی با بوکه غنی و فوق العاده زیبا دارد.

از دیگر ویژگی‌های لنز بالایی می‌توان به مواردی مانند بدنه ساخته شده از آلیاژ منیزیم، با ساختار نوری که از 16 لنز و 10 گروه شامل یک لنز super ED و دو لنز ED تشکیل شده است، که منجر به کاهش قابل توجه خطای رنگی می‌شود، اشاره کرد. همچنین به لنز FUJIFILM GF 250mm f/4 اشاره کرد این یک انتخاب ایده آل و منحصر به فرد برای عکاسی پرتره است.

سفارش خرید کیف دوربین و دیگران لوازم جانبی دوربین کلیک کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 250mm f/4 R LM OIS WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 250mm f/4 R LM OIS WR Lens"، کلیک کنید.