برسی لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 50mm f/3.5 R LM WR

نقدر و برسی

لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 50mm f/3.5 R LM WR

لنز GF 50mm f/3.5 R LM WR از FUJIFILM که با طراحی فوق باریک خود مشخص می شود، یک لنز پرایم 40 میلی متری جمع و جور است که برای سیستم دوربین های GFX با فرمت متوسط ​​G-mount طراحی شده است. این آن را برای عکاسی و پیاده روی روزمره ایده آل می کند و یک سیستم فرمت متوسط ​​واقعا قابل حمل را کامل می کند.
طراحی نوری شامل یک عنصر غیر کروی است که اعوجاج و انحرافات کروی را برای دستیابی به وضوح بالایی کنترل می کند. با متعادل کردن ویژگی‌های نوری، لنز همچنین از یک موتور AF خطی برای فوکوس سریع و بی‌صدا استفاده می‌کند، در حالی که حلقه دیافراگم دستی تنظیم نوردهی بصری را فراهم می‌کند و موقعیت شماره‌گیر امکان انتخاب دیافراگم مبتنی بر دوربین را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این لنز همچنین برای استفاده در شرایط سخت محیطی مقاوم در برابر گرد و غبار، یخ زدگی و آب و هوا است.
لنز پرایم 50 میلی متر فاصله کانونی معادل 40 میلی متر را برای ایجاد یک میدان دید معمولی برای کار با سوژه های مختلف ارائه می دهد. طراحی فوق العاده فشرده “پنکیک” این لنز را به ویژه قابل حمل و ایده آل برای عکاسی روزمره می کند.
طراحی نوری 9 عنصری و شش گروهی شامل یک عنصر غیرکروی برای کاهش انحراف و اعوجاج کروی برای تصویربرداری تمیزتر، واقعی تر و کیفیت تصویر واضح تر است.
یک موتور فوکوس خودکار خطی برای فوکوس سریع و بی صدا استفاده می شود و برای برنامه های عکس و فیلم مناسب است. حلقه دیافراگم فیزیکی امکان تنظیم بصری تنظیمات نوردهی را فراهم می کند و موقعیت C (Command) را برای تنظیم دیافراگم مبتنی بر دوربین ترکیب می کند. ساختار فیزیکی ضد گرد و غبار و آب و هوا اجازه می دهد تا در آب و هوای سخت و دماهای کمتر از 14 درجه فارنهایت کار کند. دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه می افزاید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 50mm f/3.5 R LM WR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 50mm f/3.5 R LM WR"، کلیک کنید.