برسی لنز نامرون Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD Lens for Sony E

نقدر و برسی

برسی لنز نامرون Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD Lens for Sony E

لنز نامرون Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD Lens for Sony E

لنز Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD برای Sony E

لنز سرعت پیشرفته F2 برای نوردهی جهانی

تصاویر زیبا با جزئیات خیره کننده

عنوان اولین زوم جهانی با سرعت F/2 را برای دوربین های بدون آینه فول فریم در جهان دارد.

لنز Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD برای Sony E یک لنز زوم مسافرتی با وضوح بسیار بالا است. این لنز متداول ترین محدوده فاصله کانونی از 35 میلی متر زاویه عریض تا 150 میلی متر تله فوتو را پوشش می دهد و اولین لنز زوم دیافراگم F/2 برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی است. مناسب برای همه موقعیت های معمول عکاسی در سفر از مناظر و معماری گرفته تا پرتره و عکس های گروهی و عکس های فوری روزمره حتی برای صحنه های کم نور. این لنز مجهز به فوکوس خودکار سریع و دقیق با فناوری VXD است که به شما امکان می دهد هر لحظه را به وضوح ثبت کنید. ترکیب الهام بخش و منحصربه فرد طیف وسیع فاصله کانونی سرعت بالا و فناوری پیشرفته در یک لنز به خلاقیت آزادی می دهد.

یک نمای نزدیک تماشایی – بسیار ساده

در موقعیت زاویه باز 35 میلی متر کوتاه ترین فاصله تنظیم تنها 0.33 متر است که مربوط به حداکثر بزرگنمایی 1:5.7 است. دیافراگم بزرگ نوردهی عالی و تاری پس زمینه زیبایی را فراهم می کند. ترکیب فاصله کوتاه نزدیک و سرعت بالا امکان ایجاد عکس های بسیار خلاقانه مانند عکس های غذای داخل ساختمان را فراهم می کند.

از زاویه عریض تا تله فوتو – همه فواصل کانونی در یک لنز زوم

با 35-150 میلی متر F/2-2.8 کاربران گزینه های بیشتری از همیشه با تنها یک لنز دارند. لنز زوم سریع کل محدوده فاصله کانونی از 35 میلی متر عرض تا 150 میلی متر تله فوتو را پوشش می دهد. بسیاری از قسمت های مختلف تصویر را می توان از یک مکان درک کرد – ایده آل برای عکاسی خلاق. در 150 میلی متر می توانید به پرتره های چشمگیر با وضوح دقیق و افکت بوکه جذاب با حداکثر دیافراگم F/2.8 برسید. در 85 میلی متر نزدیک تر شدن به سوژه حس صمیمی تری به عکس ها می دهد. 50 میلی متر و 35 میلی متر فاصله کانونی کلاسیک برای عکاسی از منظره منظره و خیابان هستند.

راه اندازی سفارشی با نرم افزار TAMRON Lens Utility

این لنز با نرم افزار جدید لنز TAMRON که توسط Tamron برای شخصی سازی لنز شما توسعه یافته است سازگار است. اگر لنز 150-35mm F/2-2.8 Di III VXD را به رایانه ای که نرم افزار را با استفاده از کابل اتصال TAMRON اجرا می کند وصل کنید (به طور جداگانه فروخته می شود و سیستم عامل لنز را می توان به روزرسانی کرد) می توان به عملکردهای مختلفی دست یافت.

طراحی جدید برای استفاده راحت تر

نه تنها عملکرد داخلی لنز زوم استاندارد با سرعت بالا برای سهولت استفاده بهبود یافته است بلکه پوسته بیرونی نیز اصلاح شده است. طراحی لنز 35-150mm F/2-2.8 یک لنز مدرن برای لنزهای Tamron آینده است. حلقه های فوکوس و زوم به لطف شیارهای جدید چسبندگی بهتری دارند. برخلاف مدل های قبلی بدنه لنز دارای سطحی براق است که به ویژه در برابر خراش و کثیفی مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز نامرون Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز نامرون Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD Lens for Sony E"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه