برسی لنز نرمال سونی Sony FE 50mm f/1.8 Lens

نقدر و برسی

لنز نرمال سونی Sony FE 50mm f/1.8 Lens

لنز معمولی سونی لنز Sony FE 50mm f/1.8

Sony FE 50mm f/1.8 Normal Lens یک لنز پرایم سبک وزن است که برای دوربین های بدون آینه فول فریم پایه E طراحی شده است f/1.8 سریع کار با آن را در نور کم آسان می کند و همچنین به شما کنترل بیشتری بر روی عمق میدان برای شبیه سازی فوکوس انتخابی می دهد.

حداکثر دیافراگم سریع f/1.8 به شما امکان می دهد در شرایط نوری سخت به خوبی با دوربین کار کنید و همچنین برای کنترل بیشتر بر روی فوکوس هنگام کار با تکنیک های عمق میدان کم مفید است.

همه جوره میفروشم لنز دوربین و دیگران لوازم جانبی دوربین

لنز معمولی سونی برای دوربین بدون آینه با طراحی نوری، شامل یک عنصر کروی برای کنترل انحرافات کروی است. برای دستیابی به کیفیت تصویر واضح تر در سراسر محدوده دیافراگم همراه با کاهش انحنای میدان، از پیکربندی دو گاوسی استفاده می کند. یک موتور درایو DC نیز برای ارائه فوکوس خودکار سریع و دقیق استفاده می‌شود که برای برنامه‌های ضبط ویدیو بی‌صدا است. همچنین دارای دیافراگم گرد هفت تیغه است که نورهای بدون فوکوس را در ظاهری صاف و دایره ای ارائه می کند. این لنز با طراحی ساده، راحتی استفاده و کیفیت تصویر پیشرفته را متعادل می کند.

این لنز ثابت 50 میلی متری سونی با طول معمولی برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount Sony طراحی شده است. با این حال، می تواند در مدل های APS-C باشد دوربین بدون آینه سونی همچنین می توان از آن استفاده کرد که در این حالت فاصله کانونی معادل 75 میلی متر را فراهم می کند.

مشخصات لنز Sony FE 50mm f/1.8

  • یک عنصر کروی برای کاهش آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، خطای کما و سایر انحرافات تک رنگ در طراحی لنز گنجانده شده است.
  • پیکربندی دوگانه اپتیکال گاوس به کاهش انحنای میدان و کاهش اعوجاج برای کیفیت تصویر بهتر در لبه ها کمک می کند.
  • موتور DC فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را برای برنامه های عکس و همچنین برنامه های ویدیویی فراهم می کند.
  • چشمک فلزی در هنگام نصب لنز دوام بیشتر و احساس محکمی ایجاد می کند.
  • دیافراگم هفت پره دایره ای به ایجاد یک کیفیت بوکه دلپذیر با استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز نرمال سونی Sony FE 50mm f/1.8 Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز نرمال سونی Sony FE 50mm f/1.8 Lens"، کلیک کنید.