برسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR Lens

نقدر و برسی

لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR Lens

لنز دوربین نیکون NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR

یک لنز رویایی، استانداردی جدید برای زوم تله فوتو و قدرت برای نور کم، ورزش، حیات وحش، کنسرت، عروسی، پرتره و عکس‌های روزانه. با پیشرفت های انجام شده در این لنز – فرمول های اپتیکال، طراحی بدنه، محافظت در برابر گرد و غبار و تثبیت کننده تصویر. VR _ این واقعا یک لنز رویایی برای حرفه ای ها، علاقه مندان به عکاسی و عکاسان آماتور است. FX و DX خوب.

لنز برای سال ها 70-200 f/2.8 نیکون معیار و پایه ای برای لنزهای تله فوتو با زوم سریع بود که در نور کم، ورزش، حیات وحش، کنسرت، عروسی، پرتره و عکاسی روزانه بی نظیر بودند. اما اکنون نسخه جدید این لنز این عملکرد افسانه ای را یک قدم جلوتر برده است و کیفیت تصویر باورنکردنی را ارائه می دهد که هر عکاس حرفه ای و آماتور به دنبال آن است. چه چیزی در برش DX DSLR مثلا با دوربین عکاسی کنید D500چه در یک برش FX مثل دوربین D5لنزها AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR مفهوم جدیدی از کیفیت را به شما نشان خواهد داد.

هنر دیجیتال; فروش دوربین های دست دوم


ویژگی های لنز NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR

عکس هایی که شما را شگفت زده خواهد کرد

اپتیک جدید و به روز برای ثبت بیشترین جزئیات

لنزها AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR او تصاویری را طوری خلق می کند که انگار زنده هستند. شش عنصر شیشه ای EDعناصر فلوئور برای لنزها (ET) و شکست زیاد (HRI) و پوشش نانو کریستالی (n) همه دست در دست هم کار می کنند تا اعوجاج و تابش به طور کامل از بین برود و کنتراست و وضوح در حداکثر مقدار ممکن حتی در صحنه های با نور پس زمینه قوی ثبت شود. حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8کریستال پس‌زمینه زیبایی ایجاد می‌کند و طراحی و ساخت بسیار حرفه‌ای این لنز را تضمین می‌کند که این لنز یک لنز افسانه‌ای خواهد بود.

عملکرد بهتر در دست

کنترل و طراحی خلاقانه برای حرفه ای ها

لنزها AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR چهار دکمه فوکوس روی بدنه آن وجود دارد که برای فوکوس خودکار یا قفل کار می کنند AF می توان با آنها انجام داد. * موقعیت حلقه های زوم و فوکوس به گونه ای است که عملکرد زوم بسیار راحت و روان انجام می شود. بدنه آلیاژ منیزیم، عنصر لنز HRI و فلوریت سبک (کف) که در نزدیکی جلوی گروه نوری قرار می گیرند، لنز را بسیار متعادل کرده اند. حلقه سه پایه به آرامی می چرخد ​​و تغییر جهت بین افقی و عمودی بسیار آسان است.
* سازگار با مدل های دوربین

عملکرد عالی در نور کم

حداکثر دیافراگم ثابت f/2/8

در سراسر محدوده زوم، می توانید با خیال راحت دیافراگم را باز کنید f/2.8 عکس از 70 در حالی که 200 mm _ و عکس‌های پس‌زمینه واضح، شفاف و شفاف ضبط کنید. تمرکز نزدیک از 1.4 متر به حدود 1.1 یک متر بهبود یافته که امکان گرفتن عکس های پرتره شگفت انگیز را فراهم می کند. این لنز AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR این دوربین همراه با دوربین های دیجیتال با حساسیت بالای نیکون، گزینه ها و گزینه های جدیدی را برای عکاسی از ورزش های داخلی، حیات وحش در نور کم، طلوع و غروب خورشید، مراسم عروسی و بسیاری موقعیت های دیگر در اختیار عکاس قرار می دهد.

هنر دیجیتال; مواد مصرفی و تجهیزات روشنایی و لوازم جانبی دوربین

لنز برای کار میدانی

آب بندی بهتر و طراحی قوی تر

حتی در بدترین شرایط آب و هوایی مجبور نیستید هر لحظه حساس را دو بار عکاسی کنید. لنزها AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR فقط برای آن لحظات ساخته شده است. طراحی جدید با تیتروز و موم بهتر تضمین می کند که می توانید در هر شرایطی عکس بگیرید. هر یک از قسمت های متحرک لنز 9 کاملاً در برابر گرد و غبار و آب عایق هستند. همچنین قسمت جلویی لنز دارای روکش فلورین است که از ایجاد لک، اثر انگشت و کثیفی جلوگیری می کند.

عکاسی واضح و بدون سوسو

تثبیت کننده تصویر (کاهش لرزش) تا 0.4 توقف نوری

حرکت دوربین در هنگام نوردهی وضوح را از بین می برد. خیلی ساده است. اما سیستم لرزه نگاری VR نیکون اکنون از 3.5 خودت را متوقف کن 4.0 نقطه بهبود یافته است. این یک ویژگی ضروری هنگام عکاسی با دست، مونوپاد یا حتی سه پایه است. یک حالت ورزشی خاص به نام حالت ورزشی این در لنز است که برای حرکت و ورزش های با سرعت بالا است. همچنین حالت حالت سه پایه همچنین هرگونه حرکت و ارتعاش زمین را که به سه پایه یا مونوپاد منتقل می شود خنثی می کند. سوژه خود را با وضوح فوق العاده، حتی در نور کم، ثبت کنید.

تمرکز کامل

فوکوس بسیار سریع و روان

هنگام عکاسی مداوم با سرعت بالا با یک دوربین DSLR سریع به عنوان D5 یا D500دیافراگم الکترومغناطیسی لنز کاملاً با شاتر دوربین همگام شده است بنابراین نوردهی کاملاً مداوم است حتی در هنگام استفاده از مبدل از راه دور. ردیابی AF همچنین بهبود یافته است، به ویژه برای اشیایی که ردیابی آنها دشوار است: اشیایی که غیرقابل پیش بینی هستند یا بسیار آهسته حرکت می کنند، اشیایی که ناگهان سرعتشان کم می شود و سرعت آنها بالا می رود، و اشیایی که با سرعت بالا به دوربین نزدیک می شوند. SWM نیکون، فوکوس داخلی (اگر) حرکتی بسیار سریع و تقریباً بی صدا ایجاد می کند که هیچ اثر تنفسی در سراسر محدوده زوم ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR Lens"، کلیک کنید.