برسی لنز واید تامرون Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD Lens for Sony E

نقدر و برسی

برسی لنز واید تامرون Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD Lens for Sony E

لنز واید تامرون Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD Lens for Sony E

لنز Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD برای Sony E Mount

از همان اولین عکس شگفت زده خواهید شد

اولین لنز زوم فوق عریض F2.8 جهان برای دوربین های بدون آینه تجربیات جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.

لنز میلی متری F/2.8 Di III-A2 RXD11-20 (مدل B060) لنز بی سابقه روشن با دیافراگم ثابت F2.8 و لنز فوق عریض با دیافراگم سریع و فوق العاده قابل حمل برای دوربین های بدون آینه سونی APS-C این پایه E است. لنز اول دارای حداکثر دیافراگم F2.8 برای دوربین های بدون آینه APS-C E-mount سونی در این دسته است. از آنجایی که دیافراگم سریع به شما اجازه می دهد تا سرعت شاتر بالایی را حتی هنگام عکاسی در شرایط تاریک حفظ کنید می توانید تصاویر واضحی را با حداقل لرزش دست ثبت کنید. علاوه بر این عناصر لنز ویژه برای سرکوب انحرافات نوری در موقعیت بهینه قرار گرفته اند. این ویژگی ها برای ایجاد تصاویر واضح و عملکرد با کیفیت بالا ترکیب می شوند. این لنز آنقدر سبک و جمع و جور است که به سختی می توان باور کرد که یک لنز زوم فوق عریض با دیافراگم سریع است. این باعث می شود که برای استفاده منظم و برای مسافرت زمانی که می خواهید کیف دوربین کوچکتری حمل کنید ایده آل باشد.

لنز 11-20 میلی متری F2.8 به MOD (حداقل فاصله سوژه) 0.15 متر (5.9 اینچ) در عریض ترین انتها و 0.24 متر (9.4 اینچ) در انتهای 20 میلی متری دست می یابد که به شما امکان می دهد تا به اندازه خود به اشیا نزدیک شوید. مانند این لنز همچنین دارای یک سیستم درایو AF دقیق با ساختار مقاوم در برابر رطوبت و پوشش فلوئور است که محافظت بیشتری را برای عکاسی در فضای باز از زندگی روزمره گرفته تا سفر ارائه می کند شما می توانید با این لنز از آن عکس بگیرید. لنز 20-11 میلی متری قابلیت حمل عالی را با قابلیت تصویربرداری منحصر به فرد لنز با دیافراگم سریع ترکیب می کند که لذت عکاسی شما را افزایش می دهد.

می توانید با لنز زوم فوق عریض با دیافراگم سریع عکس های پویا بگیرید

این لنز با پوشش فواصل کانونی بین 11 تا 20 میلی متر (معادل 16.5 تا 30 میلی متر در فرمت فول فریم) ​​اولین لنز فوق عریض جهان در دوربین های بدون آینه APS-C E-mount Sony است که دارای حداکثر دیافراگم F2 .8 است. به کاربران این امکان را می دهد تا به طور کامل از جلوه های بوکه نرم عمق میدان واضح و چشم انداز منحصر به فرد ارائه شده توسط یک لنز دیافراگم سریع لذت ببرند. شما آزادی عکاسی بیشتری نسبت به قبل خواهید داشت با گرفتن عکس های فوری معمولی در حالت 20 میلی متری که زاویه دید نسبتاً طبیعی دارد و سپس سعی می کنید عکس های فوق عریض قدرتمندی در انتهای عریض بگیرید. ضمن لذت بردن از کنترل آسان و مزایایی که لنزهای دیافراگم سریع ارائه می دهند خود را به چالش بکشید. این لنز در سناریوهای مختلف از جمله معماری منظره پرتره داخلی و عکاسی داخلی می درخشد.

طراحی جمع و جور و سبک وزن به سختی می توان باور کرد که یک لنز فوق عریض است

این لنز بسیار کامپکت و سبک برای تطابق با دوربین های بدون آینه APS-C E-mount Sony طراحی شده است. طول کلی آن 86.2 میلی متر (3.4 اینچ) و وزن آن 335 گرم (11.8 اونس) است. لنزی را آنقدر کوچک و سبک تصور کنید که به سختی می توان باور کرد که یک لنز فوق عریض کامل با دیافراگم سریع است. شما می توانید بدون نگرانی در مورد حجم یا وزن روی عکاسی خود فوکوس کنید. وقتی با بدنه بدون آینه APS-C سازگار Sony E-mount استفاده می شود از عکاسی بدون دردسر دستی یا حتی فیلمبرداری آسان با سه پایه یا گیمبال فشرده لذت خواهید برد.

از عملکرد نوری چشمگیر TAMRON 11-20mm F2.8 لذت ببرید

لنز 11-20 میلی متری F2.8 یک لنز با وضوح بالا است که به عنوان یک لنز زوم فوق عریض کامل با دیافراگم سریع بر کیفیت تصویر استثنایی تمرکز می کند. ساختار نوری از 12 عنصر در 10 گروه تشکیل شده است. عملکرد فول فریم و با وضوح بالا با آرایش متعادل از دو عنصر لنز GM (Glass Aspherical) دو عنصر لنز LD (Low Dispersion) و یک عنصر لنز XLD (Extreme Low Dispersion) پشتیبانی می شود تا انحرافات رنگی را که هنگام عکاسی با آن ها ایجاد می شود از بین ببرد. یک دیافراگم با لنزهای دیافراگم سریع اتفاق می افتد. علاوه بر این استفاده از عملکردهای تصحیح لنز تعبیه شده در دوربین های سونی به شما امکان می دهد از ویژگی های اضافی لنز استفاده کنید.

با MOD در 0.15 متری خود را در دنیای هیجان انگیز ماکرو زاویه باز غوطه ور کنید

MOD (حداقل فاصله جسم) تنها 0.15 متر (5.9 اینچ) در عریض ترین انتها است. این عملکرد بسیار نزدیک به شما این امکان را می دهد که تا آنجا که می خواهید به سوژه خود نزدیک شوید. حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:4 است (یک دستاورد باورنکردنی برای لنزهای فوق عریض) و استفاده از یک پرسپکتیو منحصر به فرد که باعث می شود اشیاء نزدیک بزرگتر و اجسام دور کوچکتر به نظر برسند عکاسی ماکرو با زاویه باز نیز امکان پذیر است. با حداکثر دیافراگم F2.8 عمق میدان کمتری ایجاد می کند که بوکه های نرمی را در پس زمینه ایجاد می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر مختلفی را با حالت های منحصربه فرد ثبت کنند.

.

سیستم فوکوس خودکار بسیار کارآمد به این معنی است که هیچ فرصت عکسبرداری را از دست نخواهید داد

واحد فوکوس خودکار در لنز 11-20 میلی متری F2.8 شامل یک واحد موتور RXD است که به شما کمک می کند تمرکز خود را روی سوژه های متحرک حفظ کنید. RXD از یک مکانیزم درایو برای کنترل دقیق زاویه چرخش موتور استفاده می کند و به آن اجازه می دهد تا لنز را مستقیماً بدون عبور از لوازم جانبی دیگر فوکوس کند. سنسوری که موقعیت لنز را دقیقاً تشخیص می دهد فوکوس خودکار با سرعت بالا و دقیق را امکان پذیر می کند که هنگام عکاسی از سوژه های متحرک یا فیلم برداری ایده آل است. لنز 11-20 میلی متری F2.8 با سیستم فوکوس صاف و بی صدا به شما امکان می دهد بدون استرس و بدون نویز در محیط های ساکت عکاسی کنید.

برای دوربین های بدون آینه طراحی شده است

لنز جدید TAMRON F2.8 11-20mm با بسیاری از ویژگی های پیشرفته مخصوص دوربین های بدون آینه سازگار است. این موارد عبارتند از:

  • فوکوس خودکار هیبریدی سریع
  • AF چشم
  • فوکوس دستی مستقیم (DMF)
  • اصلاح لنز در دوربین (سایه انحراف رنگی اعوجاج)
  • به روز رسانی سیستم عامل لنز مبتنی بر دوربین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید تامرون Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید تامرون Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD Lens for Sony E"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه