برسی لنز واید سونی Sony FE 12-24mm f/2.8 GM

نقدر و برسی

لنز واید سونی Sony FE 12-24mm f/2.8 GM

لنز زاویه دید سونی FE 12-24mm f/2.8 GM که دارای میدان دید فوق‌العاده است، یک زوم روشن و همه کاره است که دارای میدان دید وسیع و طراحی پر جنب و جوش است. با حداکثر دیافراگم ثابت f:2.8، این دیافراگم برای کار در شرایط نوری موجود و کنترل عمق میدان برای ایزوله کردن سوژه مناسب است. طراحی اپتیکال پیشرفته آن شامل آرایه ای از عناصر XA، کروی، Super ED و ED است که برای کاهش انحرافات و اعوجاج های مختلف برای وضوح بالا، تصویربرداری دقیق و دقت رنگ قابل توجه ترکیب می شوند. همچنین دارای Nano AR Coating II به روز شده ای است که شعله ور شدن و هاله ها را برای کنتراست بیشتر هنگام کار در شرایط روشن و نور پس زمینه سرکوب می کند.

مکمل اپتیک، سیستم موتور خطی XD است که از چهار موتور فوکوس مجزا برای ارائه فوکوس خودکار بی‌صدا، دقیق و سریع استفاده می‌کند. همچنین از یک طراحی فوکوس شناور استفاده می کند که به حفظ نتایج ثابت در محدوده فوکوس، از 11 اینچ تا بی نهایت کمک می کند. این لنزها همچنین دارای طراحی تیتروز و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت و لنز جلویی با پوشش فلوئور برای پشتیبانی کامل از عکاسی هستند. شرایط و درپوش لنز داخلی به شکل گلبرگ برای جلوگیری از نور سرگردان و محافظت فیزیکی از عنصر جلویی وجود دارد.

این لنز که بخشی از سری G Master سونی است، برای دستیابی به وضوح و وضوح بالا با اصلاح طیف گسترده ای از انحرافات کروی و کروماتیک طراحی شده است. علاوه بر این، این لنزها از طراحی فیزیکی قوی و جلوه‌های بصری در دست بهره می‌برند تا هم برای کاربردهای عکاسی و هم برای سینما مفید باشند.
زوم چندگانه زاویه باز برای دوربین‌های بدون آینه E-mount سونی فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی قابل استفاده 18 تا 36 میلی‌متر را ارائه می‌کنند نیز استفاده شود.

حداکثر دیافراگم ثابت f:2.8 در شرایط نوری سخت کار می کند و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند.

سه عنصر XA (Extra Aspherical) و یک عنصر غیر کروی استاندارد در طراحی اپتیکال گنجانده شده است که دارای سطح بالایی از دقت برای کنترل موثر آستیگماتیسم، انحنای میدان، کما، اعوجاج و سایر انحرافات کروی برای وضوح بالا و دقیق است.

دو عنصر Super ED و سه عنصر Ultra Low Dispersion در طراحی لنز وجود دارد که به کاهش انحراف رنگی و برش رنگ برای بهبود وضوح و خنثی رنگ کمک می‌کند.

سیستم فوکوس شناور گروه فوکوس را به دو گروه کنترل‌شده جداگانه تقسیم می‌کند و به حفظ عملکرد نوری شفاف در سراسر زوم و محدوده فوکوس کمک می‌کند.

سیستم موتور خطی XD از چهار موتور مجزا، دو موتور در هر گروه فوکوس، همراه با طراحی فوکوس داخلی برای ارائه فوکوس و ردیابی خودکار سریع، بی صدا و دقیق استفاده می کند. این طراحی همچنین به کنترل فوکوس بصری دستی، خطی و طبیعی کمک می کند و یک سوئیچ AF/MF روی پایه لنز قرار دارد تا کنترل لمسی این تنظیم را فراهم کند.

برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات، دکمه نگه داشتن فوکوس روی بدنه لنز وجود دارد.

دیافراگم 9 باله دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه در هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم کمک می کند.

نگهدارنده فیلتر پشت لنز داخل لنز قرار دارد و فیلترهای ژل برش خورده را می پذیرد و شابلونی برای برش فیلتر در آن تعبیه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سونی Sony FE 12-24mm f/2.8 GM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سونی Sony FE 12-24mm f/2.8 GM"، کلیک کنید.