برسی لنز واید سونی Sony FE 24mm f/1.4 GM Lens

نقدر و برسی

لنز واید سونی Sony FE 24mm f/1.4 GM Lens

لنز Sony FE 24mm f/1.4 GM

لنز سونی سری G-Master FE 24mm f/1.4 GM از سونی با فاصله کانونی با زاویه دید مطلوب و طراحی زیبا، یک لنز سریع و همه کاره است که برای عکاسی از منظره، طبیعت و عکاسی خیابانی مناسب است. پرسپکتیو عریض با حداکثر دیافراگم f/1.4 تکمیل می شود، بنابراین در شرایط کم نور عالی است و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان ارائه می دهد.

طراحی اپتیکال شامل سه عنصر با پراکندگی فوق العاده کم برای کاهش انحرافات کرومی و دو عنصر XA (Extreme Spherical) است که به طور قابل توجهی انحرافات کروی را برای درجه بالایی از وضوح و وضوح تصویر کنترل می کند. علاوه بر این، یک پوشش نانو AR برای محدود کردن سایه تصویر و افزایش کنتراست و حفظ رنگ هنگام کار در شرایط نور روشن استفاده شده است.

یک SSM (موتور موج سوپر صوتی) مستقیم برای کنترل فوکوس استفاده می‌شود که سریع و بی‌صدا است و برای فوکوس دستی نیز کنترل پاسخگوی بیشتری به شما می‌دهد. این لنزها همچنین دارای طراحی تیتروز و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت هستند و از عنصر لنز جلویی با پوشش فلوئور برای کمک به عکاسی در شرایط نامطلوب بهره می برند و همچنین از دکمه فوکوس اختصاصی، سوئیچ AF/MF و حلقه دیافراگم دستی بهره می برند که کنترل بیشتری را در هنگام عکسبرداری ارائه می دهد. .

این لنز که بخشی از سری G Master سونی است، برای اصلاح طیف وسیعی از انحرافات کروی و کرومی برای دستیابی به وضوح و وضوح بالا طراحی شده است. علاوه بر این، این لنزها دارای ویژگی های طراحی بدنه قوی و بصری برای استفاده از عکاسی و فیلمبرداری هستند.

این لنز دوربین حرفه ای و لنز زاویه باز جهانی برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است، اما می تواند برای مدل های APS-C که فاصله کانونی 36 میلی متری دارند نیز استفاده شود.

مشخصات فنی لنز Sony FE 24mm f/1.4 GM

  • دیافراگم حداکثر سرعت f/1.4 از کار در شرایط نوری دشوار بهره می برد و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان ارائه می دهد.
  • طراحی نوری شامل دو عنصر XA است که دقت بالاتری برای کنترل موثر آستیگماتیسم، انحنای میدان و سایر انحرافات کروی دارند.
  • سه عنصر پراکندگی بسیار کم در طراحی لنز استفاده شده است و به کاهش انحرافات رنگی و حذف هاله های رنگی برای بهبود وضوح و خنثی سازی رنگ کمک می کند.
  • یک پوشش نانو AR برای محدود کردن سایه تصویر و شعله ور شدن لنز برای افزایش کنتراست و حفظ رنگ هنگام کار در شرایط نور روشن استفاده می شود.
  • سیستم فوکوس خودکار و موتور فوکوس مکانیکی Super Drive Sonic Direct Drive فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق را امکان‌پذیر می‌کند و همچنین به کنترل طبیعی و بصری فوکوس دستی کمک می‌کند.
  • یک دکمه فوکوس روی هود برای کنترل بصری و دسترسی سریع به تنظیمات وجود دارد.
  • می‌توانید روی حلقه دیافراگم کلیک کنید تا دیافراگم را به آرامی و بی‌صدا تغییر دهید تا از برنامه‌های ویدیویی استفاده کنید.
  • طراحی تیتروز و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت امکان عملکرد در شرایط نامطلوب را فراهم می کند و حلقه های کنترل لاستیکی مزایای استفاده از دمای پایین را ارائه می دهند.
  • المنت جلویی با پوشش فلوئور در برابر گرد و غبار، رطوبت و اثر انگشت مقاوم است و به راحتی تمیز می شود.
  • دیافراگم دایره ای 11 تیغه ای با استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به کیفیت بوکه کمک می کند.

مشخصات کلی لنز Sony FE 24mm f/1.4 GM

  • لنزهای فول فریم / E-Mount
  • محدوده دیافراگم: f/1.4 تا f/16
  • دو عنصر XA، سه عنصر ED
  • پوشش های نانو AR و فلوئور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سونی Sony FE 24mm f/1.4 GM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سونی Sony FE 24mm f/1.4 GM Lens"، کلیک کنید.