برسی لنز واید سیگما Sigma 16-28mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens (Sony E)

نقدر و برسی

لنز واید سیگما Sigma 16-28mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens (Sony E)

لنز سیگما 16-28 میلی‌متری f/2.8 DG DN یک زوم با زاویه باز جمع‌وجور و با کارایی بالا است که طیف وسیعی از فواصل کانونی را در بسته‌ای کوچک و سبک وزن ارائه می‌کند، بدون اینکه کیفیت اپتیکال به خطر بیفتد.

دیافراگم ثابت f/2.8 سرعت شاتر سریع‌تری را در سناریوهای کم‌نور امکان‌پذیر می‌کند و همچنین به دلیل عمق میدان کم برای نماهای نزدیک مفید است. این لنز از آرایه پیچیده ای از عناصر شیشه ای کروی شکل با پراکندگی کم استفاده می کند تا به طور موثر انحرافات رنگی را برای وضوح و دقت رنگ تصحیح کند.

مکانیزم بزرگنمایی و فوکوس داخلی، ابعاد لنز را در سراسر محدوده زوم و در تمام فواصل کانونی ثابت نگه می‌دارد. این ویژگی طراحی اجازه می دهد تا نقاط تعادل تقریباً متغیر و یک عنصر جلوی ثابت وجود داشته باشد که آن را به ابزاری ایده آل برای فیلمبرداری، سفر و عکاسی منظره تبدیل می کند. حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است.

دو عنصر غیرکروی با قطر بزرگ، انحرافات کروی و اعوجاج را برای وضوح بیشتر و تصویربرداری دقیق کنترل می کنند. دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت صاف و دلپذیر بوکه کمک می کند. رزوه 72 میلی متری روی فیلتر جلویی امکان استفاده از فیلترهای پیچ دار معمولی را به جای تنظیمات تخصصی فراهم می کند. یک موتور AF گام به گام با عملکرد سریع، دقیق و تقریباً بی صدا هم برای عکاسان و هم برای فیلمبرداران مفید است. کنترل فوکوس دستی پیوسته نیز می تواند انتخاب شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سیگما Sigma 16-28mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens (Sony E)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سیگما Sigma 16-28mm f/2.8 DG DN Contemporary Lens (Sony E)"، کلیک کنید.