برسی لنز واید سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Canon EF

نقدر و برسی

برسی لنز واید سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Canon EF

لنز واید سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Canon EF

لنز Wide Sigma Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art

لنز 24mm f/1.4 DG HSM بخشی از لنز واید سریع محصول شرکت سیگما می باشد و این لنز برای دوربین فول فریم کانن EF mount استفاده می شود.

شرکت سیگما اشاره کرده است که این لنز به پوشش چند لایه روی لنزها مجهز شده است و این امر باعث می شود تا در عکس های گرفته شده شاهد کاهش تابش نور و هاله و حفظ دقت رنگ ها و کنتراست تصاویر باشیم.

فروش کیف دوربین فلاش دوربین و چراغ حلقه

علاوه بر عملکرد اپتیکال لنز دوربین 24 میلی متری f/1.4 DG HSM یک موتور فوکوس HSM بی صدا در لنز سیگما واید نیز وجود دارد که می تواند تجربه فوکوس خودکار دقیقی را در اختیار عکاس قرار دهد و این لنز حداکثر دیافراگم f را دارد. /1.4.

لنز Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art یکی از لنزهای بسیار سریع به حساب می آید و در شرایط نوری مختلف به خصوص زمانی که نور کمی وجود دارد می توانید با کنترل فوکوس خوب عکس هایی با کیفیت خوب بگیرید و عمق میدان را در عکس داشته باشید. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Canon EF" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Canon EF"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه