برسی لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E

لنز هنری Sigma 35mm f/1.4 DG DN برای Sony E

لنز 35 میلی‌متری f/1.4 DG از سیگما یک لنز با زاویه دید عریض کلاسیک است که برای سیستم‌های بدون آینه E-mount فول فریم سونی، یک لنز ثابت سری Art با طراحی اپتیکال پیشرفته جدید، به‌روزرسانی شده است. طراحی شیک و درخشان آن خودنمایی می کند. حداکثر دیافراگم f/1.4 امکان کار در نور کم را فراهم می کند و همچنین کنترل عمق میدان بیشتری را برای جلوه های عمق میدان کم فراهم می کند.

طراحی نوری شامل دو SLD با پراکندگی پایین ویژه، یک ELD با پراکندگی فوق العاده پایین و یک FLD با پراکندگی پایین است. همچنین دارای دو عنصر کروی و عناصر با ضریب شکست بالا برای دستیابی به درجه قابل توجهی از وضوح و وضوح، اعوجاج و انحرافات به خوبی کنترل می شود. همچنین یک پوشش فوق العاده با کیفیت تصویر چند لایه برای بهبود کنتراست و وضوح رنگ در شرایط نور روشن، کاهش شبح و شعله ور شدن.

برای متعادل کردن اپتیک، طراحی بیرونی براقی دارد که شامل یک حلقه دیافراگم فیزیکی است که می‌توان آن را تغییر داد و بی‌صدا قفل کرد، همچنین یک سوئیچ اختصاصی حالت فوکوس و دکمه AFL برای کنترل بصری و لمسی. فوکوس خودکار از یک موتور پله ای استفاده می کند که طراحی سبک و جمع و جور را حفظ می کند و در عین حال فوکوس سریع و تقریباً بی صدا را برای عکس ها و کارهای ویدیویی ترویج می کند. علاوه بر این، لنز دارای یک دیافراگم گرد 11 پره برای ایجاد کیفیت بوکه صاف است و بدنه لنز برای عملکرد در شرایط نامطلوب مقاوم است.

مشخصات لنز Sigma Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art

  • این لنز به عنوان بخشی از خط هنر در سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری برجسته طراحی شده است و برای کارهای خلاقانه و هنری ایده آل است.
  • این لنز زاویه باز برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است، اما می تواند با مدل های APS-C نیز استفاده شود و فاصله کانونی معادل 52.5 میلی متر را فراهم می کند.
  • حداکثر دیافراگم روشن f/1.4 برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است و کنترل گسترده ای بر عمق میدان برای ایزوله کردن سوژه با فوکوس انتخابی فراهم می کند.
  • ساختار لنز: 15 عنصر در 11 گروه، شامل یک عنصر FLD با پراکندگی کم، یک عنصر ELD با پراکندگی فوق العاده کم، دو عنصر SLD خاص با پراکندگی پایین و دو عنصر کروی.
  • عناصر لنز برای به حداقل رساندن شعله ور شدن و ایجاد شبح، پوشش فوق العاده ای دارند و به ایجاد تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی، حتی در شرایط نور پس زمینه کمک می کنند. پوشش مقاوم این لنز اجازه می دهد تا روغن و آب به راحتی از سطح جلویی لنز جدا شود و از چسبیدن روغن و گریس برای تمیز کردن راحت تر جلوگیری می کند.
  • یک موتور پله‌ای یکپارچه فوکوس خودکار داخلی سریع و بی‌صدا را فراهم می‌کند که با یک الگوریتم AF پیشرفته برای اطمینان از فوکوس روان‌تر تکمیل می‌شود. تشخیص چهره و چشم در دوربین هایی با این ویژگی پشتیبانی می شود.
  • حلقه دیافراگم دستی را می توان به آرامی و بی صدا برای اهداف عکسبرداری تغییر داد. علاوه بر این، می توان از یک کلید برای قفل کردن حلقه دیافراگم استفاده کرد تا از تغییرات تصادفی در تنظیمات دیافراگم جلوگیری شود.
  • یک دکمه قفل فوکوس خودکار (AFL) که عملکردهای دیگری را می توان به آن اختصاص داد، دامنه عملکردهای موجود روی لنز را افزایش می دهد.
  • دیافراگم دایره ای 11 تیغه ای به ایجاد یک کیفیت بوکه صاف و دلپذیر کمک می کند.
  • ساختار مقاوم در برابر آب و هوا با اتصال برنجی دقت و استحکام مونتاژ را بهبود می بخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید سیگما Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.