برسی لنز واید فوجی فیلم FUJIFILM XF 18mm f/1.4 R LM WR Lens

نقدر و برسی

لنز واید فوجی فیلم FUJIFILM XF 18mm f/1.4 R LM WR Lens

ادامه سری لنزهای پرایم فشرده و قابل حمل، FUJIFILM XF 18mm f/1.4 R WR یک لنز با زاویه باز معادل 27 میلی متر است که برای فیلم های مستند، سفر، مناظر، طبیعت، عکاسی معماری و حتی عکاسی نجومی مناسب است. حداکثر دیافراگم سریع آن f/1.4 اندازه و سرعت را متعادل می کند و برای کار در شرایط نوری موجود ایده آل است. کنترل بیشتری بر عمق میدان و جلوه بوکه نرم در دیافراگم های بازتر ارائه می دهد، در حالی که اندازه و وزن کلی لنز را برای استفاده روزمره محدود می کند.

طراحی اپتیکال شامل سه عنصر غیرکروی و یک عنصر ED برای محدود کردن اعوجاج و انحراف کروی برای وضوح مطلوب و تصویربرداری دقیق است. پوشش Super EBC همچنین برای کنترل فلر و شبح برای بهبود کنتراست و وضوح رنگ هنگام کار در شرایط روشن و نور پس زمینه استفاده می شود. اپتیک با یک موتور AF خطی با طراحی فوکوس داخلی تکمیل می شود که فوکوس سریع و به خصوص بی صدا را تضمین می کند. این لنز برای عملکرد میدانی در شرایط نامطلوب تیتروز و موم شده است و دارای یک حلقه دیافراگم با قفل موقعیت “A” برای استفاده در کنترل نوردهی خودکار است.

لنز زاویه باز پرایم برای دوربین های بدون آینه فرمت APS-C با پایه X FUJIFILM طراحی شده است و فاصله کانونی 27 میلی متر، معادل 35 میلی متر را ارائه می دهد.

حداکثر دیافراگم روشن f/1.4 برای کار در شرایط نوری موجود و حفظ یک فرم فشرده مناسب است.

طراحی اپتیکال دارای 15 عنصر در 9 گروه، شامل سه عنصر کروی و یک عنصر ED برای محدود کردن اعوجاج و انحراف کروی برای وضوح بهینه و تصویربرداری دقیق است.

عناصر نوری دارای پوشش Super EBC برای کاهش شعله ور شدن لنز و هاله برای بهبود کنتراست و وفاداری رنگ هستند.

موتور AF خطی فوکوس خودکار تقریباً بی‌صدا، سریع و پاسخگو را تا حداقل فاصله فیزیکی 7.9 اینچ در 20 سانتی‌متر در 0.04 ثانیه ارائه می‌کند. همچنین دارای طراحی فوکوس داخلی و کنترل فوکوس دستی صاف است.

بدنه لنز برای محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت در برابر آب و هوا آب بندی شده است و امکان استفاده بدون دردسر در شرایط نامطلوب و دمای انجماد تا 14 درجه فارنهایت را فراهم می کند.

دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه می افزاید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید فوجی فیلم FUJIFILM XF 18mm f/1.4 R LM WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید فوجی فیلم FUJIFILM XF 18mm f/1.4 R LM WR Lens"، کلیک کنید.