برسی لنز واید کانن Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

نقدر و برسی

لنز واید کانن Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

لنز عریض Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

کانن در کنار معرفی سه دوربین کامپکت خود، دوربین دیجیتال سری PowerShgot را نیز معرفی کرد و در کنار این دوربین دیجیتال، سه لنز واید جدید را نیز معرفی کرد. یکی از لنزهایی که به تازگی به بازار عرضه شده، لنز دوربین Canon EF-S 24mm f/2.8 STM است که مناسب عکاسانی است که سبک کاری متفاوتی دارند.

فروش کیف دوربین، فلاش دوربین و چراغ حلقه

وزن لنز عریض EF 400mm f/4 نصف وزن لنز قبلی کانن، لنز دوربین EF 400mm f/2.8L است و یک لنز با زاویه دید عریض سبک وزن به حساب می آید و مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر است.
لنز Canon EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM از سیستم بهره نوری استفاده می‌کند و سرعت شاتر سریع‌تر ۴ مرحله‌ای می‌تواند تاری تصویر را به دلیل لرزش کاهش دهد و تصویر واضح‌تر و بهتری را از دوربین دیجیتال ارائه‌شده توسط کاربر ایجاد کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید کانن Canon EF-S 24mm f/2.8 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید کانن Canon EF-S 24mm f/2.8 STM"، کلیک کنید.