برسی لنز واید Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

نقدر و برسی

لنز واید Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

لنز Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

لنز EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM کیفیت اپتیکال را با عملکرد فوق‌العاده ترکیب می‌کند و زاویه دید فوق‌العاده‌ای را در بدنه کوچکی که برای دوربین‌ها ایده‌آل است، جمع‌آوری می‌کند. EOS با سنسور APS-C عالی است این لنز دارای سیستم زوم نوری است 4 عنصر گروه و همچنین قطر بزرگ، عنصر لنز غیرکروی، عنصر لنز UD و یک پوشش لنز تقویت شده برای ثبت تصاویر با کنتراست بالا و وضوح بالا تا حد امکان تحریف کمتری وجود دارد.

چاپ دیجیتال؛ فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک عکاسی

سوراخ گرد 7 تیغه به خوبی پس زمینه را محو می کند و سیستم لرزشگیر اپتیکال کانن (تثبیت کننده تصویر اپتیکال کانن ) دارای حداکثر چهار مرحله اصلاح ارتعاش است. این لنز یک موتور پله ای است (STM) و دارای مکانیزم فوکوس عالی برای فوکوس خودکار مداوم و روان در هنگام عکسبرداری است.

این لنز همچنین دارای فوکوس عقب به علاوه یک سیستم است CPU سرعت بالا و الگوریتم فوکوس خودکار بهبود یافته دارد. همچنین فوکوس دستی مداوم را برای تنظیمات سریع ارائه می دهد. لنز کانن EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM این لنز دارای یک لنز با زاویه باز قابل اعتماد، سریع و بی صدا است که آن را به یک لنز ایده آل برای عکاسی روزمره، مسافرت، طبیعت بی جان و فیلم تبدیل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز واید Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز واید Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM"، کلیک کنید.