برسی لنز کانن آر اف Canon RF 100mm f/2.8L Macro IS USM

نقدر و برسی

لنز کانن آر اف Canon RF 100mm f/2.8L Macro IS USM

لنز Canon RF 100mm f/2.8L Macro IS USM

لنز RF 100mm f/2.8L Macro IS USM کانن برای دوربین های فول فریم سری EOS R، میدان دید متوسط ​​تله فوتو را با طراحی زیبا و فوکوس نزدیک ترکیب می کند. این لنز فوکوس خودکار که برای تصاویر نزدیک طراحی شده است، یک انتخاب ایده آل برای سوژه های پرتره و ماکرو است.

این لنز با فاصله کانونی ثابت 100 میلی متر، حداکثر دیافراگم f/2.8، فوکوس خودکار بسیار دقیق و سریع و حلقه کنترل انحراف کروی، ظاهر پرتره و عکس های ماکرو را بهبود می بخشد و شما را قادر می سازد تا تصاویر رویایی خلق کنید. طراحی فوکوس نزدیک آن اجازه می دهد تا سوژه هایی را تا فاصله 10.2 اینچ (26 سانتی متر) قرار دهید، و پوشش Super Spectra شعله ور شدن و شبح را هنگام کار در شرایط نوری روشن به حداقل می رساند.

لنز RF کانن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکال به همراه IS هیبریدی است که تا پنج مرحله لرزش دوربین را برای عکاسی واضح تر و پایدارتر مهار می کند و سازندگان تصویر می توانند با افزایش دید خلاقانه و هنر، نتایج خیره کننده ای را انتظار داشته باشند.

ویژگی های لنز RF کانن

  1. لنز ماکرو تله فوتو متوسط ​​با حداکثر زوم 1.4 برابر
  2. کیفیت تصویر بالا و دیافراگم روشن f/2.8
  3. لرزشگیر اپتیکال تصویر با حداکثر 5 سطح تصحیح لرزشتا 8 سطح تصحیح لرزش با سیستم تثبیت کننده تصویر داخل بدنه
  4. سیستم Hybrid IS لرزش زاویه ای و تغییر دوربین را در طول عکاسی ماکرو تصحیح می کند.
  5. دارای پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن پدیده تابش خیره کننده و شبح در هنگام کار در شرایط نوری شدید
  6. حلقه کنترل اعوجاج کروی به شما امکان می دهد شکل و ویژگی های بوکه پیش زمینه و پس زمینه را تنظیم کنید.
  7. فوکوس خودکار پر سرعت، روان و بی صدا با Dual Nano USM
  8. حلقه کنترل برای تغییر مستقیم تنظیمات
  9. برای کار در شرایط نامساعد محیطی، در برابر گرد و غبار و رطوبت آب مقاوم است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن آر اف Canon RF 100mm f/2.8L Macro IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن آر اف Canon RF 100mm f/2.8L Macro IS USM"، کلیک کنید.