برسی لنز کانن واید آر اف Canon RF 14-35mm f/4L IS USM

نقدر و برسی

لنز کانن واید آر اف Canon RF 14-35mm f/4L IS USM

لنز Canon RF 14-35mm f/4L IS USM

لنز فوق عریض و تثبیت شده Canon RF 14-35mm f/4L IS USM یک لنز زوم همه کاره منحصر به فرد است که دارای محدوده وسیع، حداکثر دیافراگم ثابت f/4 و طراحی اپتیکال پیشرفته است. این لنز زوم با افزایش قدرت در قسمت عریض لنز، میدان دید وسیع تری مناسب برای مناظر، طبیعت و صحنه های معماری ارائه می دهد و حداکثر دیافراگم متوسط ​​آن نیز به طراحی شیک و قابلیت حمل آن برای عکاسی از راه دور کمک می کند.


از نظر اپتیکی، این لنز از سری L است و دارای سه عنصر کروی و سه عنصر UD است که تصویری بسیار اصلاح شده با وضوح بالا و بازتولید رنگ دقیق ایجاد می کند. سه پوشش منحصر به فرد نیز برای سرکوب شعله ور شدن و شبح در کل محدوده لنزهای زوم استفاده می شود. نام سری L حاکی از یک طراحی فیزیکی ناهموار است و این لنز 14-35 میلی متری ضد آب است و دارای یک پوشش فلورین روی عناصر در معرض برای محافظت بیشتر در برابر شرایط آب و هوایی سخت است.

لنز RF کانن که در بین لنزهای فوق عریض منحصربه‌فرد است، به لطف تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر، تا 5.5 استاپ لرزش دوربین را تصحیح می‌کند، یا در صورت جفت شدن با دوربین‌های IBIS تا 7 استاپ را تصحیح می‌کند. همچنین دارای موتور فوکوس Nano USM مناسبی است که فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا و حداقل فاصله فوکوس 20 سانتی‌متری را در کل محدوده زوم برای عکاسی خلاقانه با زاویه باز ارائه می‌کند.

این لنز زوم عریض برای استفاده با دوربین های بدون آینه فول فریم RF-mount Canon طراحی شده است.

حداکثر دیافراگم ثابت f/4 روشنایی ثابت را در سراسر محدوده زوم حفظ می کند.

لرزشگیر اپتیکال به شما کمک می کند لرزش دوربین را تا 5.5 استاپ به حداقل برسانید تا بتوانید در شرایط کم نور با سرعت شاتر کمتر کار کنید.

هنگام استفاده از دوربین های سری EOS که دارای لرزشگیر داخلی هستند، تا 7 توقف را تصحیح می کند.

سیستم Nano USM هم از یک USM حلقه ای و هم از مکانیزم STM برای فوکوس سریع و دقیق استفاده می کند که برای عکاسی و فیلم برداری روان و تقریباً بی صدا نیز مفید است. این سیستم فوکوس همچنین امکان کنترل مداوم فوکوس دستی را هنگام کار در حالت فوکوس خودکار تک شات فراهم می کند.

حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد.

به عنوان یکی از اعضای سری L، این لنز دارای طراحی ضد آب و هوا است که از گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند، بنابراین می توان از آن در شرایط نامطلوب استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن واید آر اف Canon RF 14-35mm f/4L IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن واید آر اف Canon RF 14-35mm f/4L IS USM"، کلیک کنید.