برسی لنز کانن واید Canon EF 16-35mm f/4L IS USM

نقدر و برسی

لنز کانن واید Canon EF 16-35mm f/4L IS USM

لنز عریض Canon EF 16-35mm f/4L IS USM

با استفاده از این لنز کوچک و سبک با کارایی بالا، دیافراگم f/4 و زاویه فوق عریض با لرزشگیر تصویر مناظر جذاب و عکس های معماری زیبایی را ثبت می کند. لنز Canon EF 16-35mm f/4L IS USM برای علاقه مندان به عکاسی و عکاسان حرفه ای ایده آل است.

مزایای لنز Canon EF 16-35mm f/4L IS USM

  • با لنز زوم فوق عریض، جزئیات بیشتری را در هر عکس ثبت کنید
  • اجرای عالی سریال L با اپتیک بسیار دقیق
  • با دیافراگم f/4 از قرار گرفتن در معرض مداوم لذت ببرید
  • با تثبیت کننده 4 بدون سوسو حتی در شرایط کم نور عکس بگیرید
  • با فوکوس خودکار بی صدا این لنز، لحظه ای را از دست نخواهید داد

تمبر دیجیتال؛ فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک دوربین

ویژگی های لنز Canon EF 16-35mm f/4L IS USM

بیایید نگاهی دقیق تر به لنز کانن بیندازیم Canon EF 16-35mm f/4L IS USM پرتاب کردن

لنز Vario 16-35 میلی متر فوق العاده عریض

این لنز زوم فوق عریض با دیافراگم ثابت عملکرد اپتیکال عالی را با تطبیق پذیری ترکیب می کند و آن را برای عکاسی از منظره، عکاسی معماری، عکاسی خبری، سفر و کاربردهای عمومی ایده آل می کند. این لنز تصاویر بسیار واضح و شفاف با کمترین اعوجاج تولید می کند.

کیفیت عالی سریال L

سلسله L اینها شامل مجموعه ای از بسیاری از لنزهای حرفه ای کانن است که دقیق ترین و بالاترین کیفیت نوری را دارند EF شما مزایایی دریافت می کنید سری لنز L عملکرد فوق العاده بالا را با راندمان عالی ترکیب می کند و بالاترین مقاومت را در برابر گرد و غبار و رطوبت دارد.

دیافراگم ثابت f/4

حداکثر دیافراگم f/4 ایده آل برای استفاده در شرایط نوری مختلف، در سراسر محدوده فاصله کانونی ثابت می ماند، بنابراین سرعت شاتر یا حساسیت حتی با بزرگنمایی تغییر نمی کند.

عکس های شارپ با تثبیت کننده عکس 4 ذوب شدن

لنزها Canon EF 16-35mm f/4L IS USM عکس‌های ثابت و بدون لرزش را در همه موقعیت‌ها تضمین می‌کند، به‌خصوص اگر دوربین در شرایط نور کم در دست باشد یا تنظیمات ماکرو انتخاب شده باشد. این لنز از تکنولوژی

تثبیت کننده تصویر چهار مرحله ای کانن به طور خودکار از عکاسی یا پانینگ معمولی استفاده می کند.سوژه متحرک) و در هر صورت وارد کشور می شود خوب خواهد بود

فوکوس اولتراسونیک

یک موتور حلقه اولتراسونیک کار فوکوس خودکار را به بهترین شکل و تقریبا بی صدا انجام می دهد. یقه نگهدارنده عملکرد بسیار خوبی دارد و نقطه فوکوس را بسیار دقیق و بدون مشکل تشخیص می دهد. حلقه فوکوس دستی نیز در کل دوره عکاسی فعال است و به شما امکان می دهد بدون خروج از حالت، دقیقاً تنظیم و فوکوس کنید. AF (فوکوس خودکار).

پس زمینه کریستالی بسیار صاف و زیبا

دیافراگم 9 تیغه گرد، ناحیه خارج از فوکوس را بسیار صاف‌تر و یکنواخت‌تر می‌کند – بنابراین سوژه پیش‌زمینه بسیار واضح به نظر می‌رسد و کاملاً از پس‌زمینه تار زیبایی جدا شده است.

کیفیت تصویر عالی

لنزها EF 16-35mm f/4L IS USM از سه عنصر غیر کروی برای اطمینان از بالاترین وضوح و وضوح از یک گوشه به گوشه دیگر عکس در تمام فواصل کانونی سنسور دوربین استفاده می کند. دو عنصر UD (پراکندگی بسیار کم – پراکندگی فوق العاده کم) نیز در این لنز وجود دارد که اعوجاج رنگ را از بین می برد. سرپوش گذاشتن سوپر اسپکترا لنز تعادل رنگ و افزایش کنتراست را تضمین می کند. این دو عنصر همچنین شعله ور شدن و شبح را کاهش می دهند، یک مشکل رایج ناشی از انعکاس نور از حسگر دوربین. پوشش فلوئور از چسبیدن گرد و غبار و قطرات آب به جلو و پشت دوربین جلوگیری می کند و کیفیت تصویر را بهبود می بخشد.

حداقل فاصله کانونی 0/28 متر

با حداقل فاصله کانونی 0/28 متر در امتداد فاصله کانونی، می‌توانید به سوژه نزدیک‌تر شوید و همچنان از زاویه باز لذت ببرید.

عنصر جلویی غیر چرخشی

با یک عنصر جلویی غیر چرخشی، فیلتر کردن آن آسان است 77 میلی متر را روی لنز نصب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن واید Canon EF 16-35mm f/4L IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن واید Canon EF 16-35mm f/4L IS USM"، کلیک کنید.