برسی لنز کانن 50 نرمال Canon EF 50mm f/1.4 Normal

نقدر و برسی

لنز کانن 50 نرمال Canon EF 50mm f/1.4 Normal

لنز Canon EF 50mm f/1.4 Normal

یکی از لنزهای مورد علاقه عکاسان با ویژگی هایی مانند وضوح خوب، اندازه کوچک، قیمت مناسب (با توجه به دیافراگم f/1.4) و سرعت عمل بالاست. اولین دلیل محبوبیت این لنز کانن کیفیت تصویر است. لنز رو گذاشتی f/2 از وضوح و وضوح بیشتری لذت خواهید برد. اندازه کوچک (W x L: 73.8mm x 50.5mm) و وزن کم (290 گرم) بخشی دیگر از دلایل محبوبیت این لنز است.

فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک عکاسی


لنز Canon EF 50mm f/1.4 معمولی با پایه فلزی و بسته به نوع پایهEF قابل استفاده با هر دو نوع دوربین فول فریم بریدن سنسورنصب شده است. نوع موتور فوکوس لنز USM (موتور اولتراسونیک) بر اساس این فناوری، موتور با انرژی ارتعاش اولتراسونیک می چرخد.. این لنز برای عکاسی در نور کم بسیار کاربردی است و حداقل فاصله کانونی آن 45 سانتی متر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن 50 نرمال Canon EF 50mm f/1.4 Normal" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن 50 نرمال Canon EF 50mm f/1.4 Normal"، کلیک کنید.