برسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L USM Lens

نقدر و برسی

لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L USM Lens

لنز Canon EF 50mm f/1.2L USM

Canon EF 50mm f/1.2L USM که به وضوح با حداکثر دیافراگم روشنش متمایز است، یک لنز پرایم از سری L با طول معمولی است که همچنین دارای طراحی فیزیکی قوی و اپتیک پیشرفته است. حداکثر دیافراگم سریع f/1.2 امکان کنترل فوق العاده روی عمق میدان را برای جداسازی سوژه ها و ایجاد جلوه های فوکوس انتخابی دلخواه فراهم می کند.

یک ترکیب نوری پیچیده که شامل یک عنصر کروی برای سرکوب انحرافات کروی برای دستیابی به وضوح قابل توجه است، این ویژگی ها را تکمیل می کند. پوشش Super Spectra نیز برای کاهش شعله ور شدن و پدیده هاله و بهبود کنتراست و دقت رنگ در شرایط مختلف نور استفاده می شود. برای تکمیل ویژگی‌های تصویربرداری، از USM حلقه‌ای برای ارائه فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا، همراه با کنترل فوکوس دستی ثابت استفاده می‌شود.

فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک دوربین

این لنز با فاصله کانونی ساده و معمولی برای دوربین‌های DSLR فول فریم Canon EF طراحی شده است، اما می‌تواند در مدل‌های APS-C نیز استفاده شود، در حالی که فاصله کانونی معادل ۸۰ میلی‌متر را ارائه می‌کند.

دیافراگم فوق سریع f/1.2 دارای کنترل عمق میدان گسترده برای کاربردهای فوکوس انتخابی است و همچنین هنگام کار در شرایط کم نور از مزایایی برخوردار است.

یک عنصر کروی به سرکوب انحراف و اعوجاج کروی برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق کمک می کند.

پوشش Super Spectra به صورت جداگانه روی عناصر اعمال می شود تا پدیده تابش خیره کننده و شبح را به حداقل برساند تا کنتراست بیشتر و خنثی سازی رنگ هنگام کار در شرایط نوری شدید ایجاد شود.

یک موتور حلقه اولتراسونیک (USM) همراه با الگوریتم‌های فوکوس بهینه و یک پردازنده پرسرعت برای ارائه فوکوس خودکار سریع، دقیق و بی‌صدا و همچنین کنترل فوکوس دستی ثابت استفاده می‌شود.

دیافراگم هشت پره دایره ای به کیفیت مطلوب فوکوس کمک می کند و از مزایای استفاده از عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی برخوردار است.

این لنز به عنوان عضوی از سری معتبر L، برای عملکرد در شرایط محیطی سخت در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L USM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L USM Lens"، کلیک کنید.