برسی لنز کانن Canon RF 24-105mm f:4-7.1 IS STM Lens (KIT NO BOX)

نقدر و برسی

لنز کانن Canon RF 24-105mm f:4-7.1 IS STM Lens (KIT NO BOX)

لنز Canon RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

لنز کوچک و همه کاره Canon RF 24-105mm f:4-7.1 IS STM یک لنز زوم همه کاره است که از فاصله کانونی تله فوتو عریض تا کوتاه برای کار در شرایط مختلف بهره می برد. ماکزیمم دیافراگم متغیر همچنین به شما کمک می‌کند تا به نمایه‌ای جمع و جور دست یابید که نیازهای عکاسی روزمره را برآورده می‌کند.

هنر دیجیتال; فروش انواع لنز دوربین و فلاش

طراحی انعطاف پذیر آن با یک موقعیت فوکوس ماکرو مرکزی تکمیل می شود که سوژه های نزدیک را با حداکثر نسبت بزرگنمایی 2:1 قادر می سازد و لرزشگیر اپتیکال لرزش دوربین را برای تصاویر واضح به حداقل می رساند موتور STM همچنین فوکوس خودکار فوق العاده آرام و روان و دستی ثابت را تضمین می کند. کنترل فوکوس علاوه بر این، یک حلقه کنترل قابل تنظیم به شما امکان می دهد تنظیمات نوردهی، از جمله ISO، دیافراگم، و جبران نوردهی را از خود لنز تنظیم کنید.

هنر دیجیتال; لامپ حلقه حرفه ای می فروشم و تکنیک نورپردازی

مشخصات لنز Canon RF 24-105mm IS STM با پایه RF

  • این لنز زوم استاندارد، فواصل کانونی تله فوتو عریض تا کوتاه را پوشش می‌دهد تا با شرایط کاری مختلف مطابقت داشته باشد.
  • تثبیت کننده اپتیکال تصویر به شما کمک می کند لرزش دوربین را تا پنج توقف به حداقل برسانید، بنابراین می توانید در شرایط کم نور با سرعت شاتر آهسته تر کار کنید.
  • موتور پله ای STM فوکوس خودکار سریع، بی صدا، روان و دقیق را فراهم می کند که برای فیلمبرداری و همچنین عکاسی ثابت ایده آل است.
  • تنظیم اختصاصی مرکز ماکرو فوکوس عملکرد را با حداکثر بزرگنمایی 2:1 و حداقل فاصله فوکوس 5.2 اینچ (13.2 سانتی متر) برای عکاسی از سوژه های نزدیک امکان پذیر می کند.
  • حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد.
  • دیافراگم هفت پره گرد به ایجاد کیفیت بوکه خوب کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز کانن Canon RF 24-105mm f:4-7.1 IS STM Lens (KIT NO BOX)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز کانن Canon RF 24-105mm f:4-7.1 IS STM Lens (KIT NO BOX)"، کلیک کنید.