بروکر آلپاری – صفر تا صد بروکر آلپاری 2024

آفتاب نیوز :

رادیو بروکر آلپاری یک پروژه تحت عنوان “رادیو معاملاتی” یا “Trading Radio” توسط بروکر آلپاری است که به معامله گران و سرمایه گذاران در بازار های مالی ارایه می شود. این پروژه به صورت یک ایستگاه رادیویی آنلاین فعالیت می کند و محتوای آن مرتبط با مسایل مالی، تجارت، معاملات و تحلیل های بازار مالی است.

هدف اصلی از رادیو آلپاری افزایش آگاهی معامله گران و ارایه اطلاعات مفید و تحلیل های به روز برای کمک به تصمیم گیری بهتر در معاملات مالی است. این ایستگاه رادیویی به عنوان یک منبع اطلاعاتی اضافی برای معامله گران و سرمایه گذاران در بازار های مالی عمل می کند.

بروکر آلپاری – صفر تا صد بروکر آلپاری 2024

اطلاعات بیشتر درباره رادیو بروکر آلپاری و محتوای آن را می توانید از وبسایت یا پلتفرم های دیگر بروکر alpari که ممکن است این برنامه را ارایه می دهند، دریافت کنید.

برنامه رادیویی تحلیل آلپاری، اولین بار در تاریخ 11 مارچ سال 2019 [دوشنبه 20 اسفند 1397]از طریق کانال تلگرام این کارگزاری، معرفی گردید. علاوه بر راه اندازی بخش پادکست آلپاری، وب سایت آموزشی “Persian academy” نیز در این تاریخ شروع به کار کرد.

اگر فرصت مطالعه مهمترین رویداد های حوزه فارکس را ندارید، رادیو بروکر آلپاری (Radio)، بهترین جایگزین برای شنیدن اخبار تحلیلی روزانه خواهد بود.

رادیو آلپاری برنامه جالب و جدید در بروکر آلپاری! در کمتر بروکری رادیو داشته باشیم. بروکر آلپاری با ابتکاری نو و اخلاقانه برای کاربران کانال تلگرامی طراحی کردن بنام رادیو آلپاری که از چند بخش تشکیل شده است. در این کانال روزانه چند پست داخل کانال تلگرام بارگذاری میشه. در این کانال تلگرامی بروکر تجزیه و تحلیل جفت ارزها، شاخص ها، سهام و ارز دیجیتال بیت کوین می پردازد.

نقاط قوت اصلی بروکر آلپاری

  1. تنوع محصولات: بروکر آلپاری به معامله گران این امکان را می دهد که در زمینه ارزها، سهام، شاخص ها و کالا ها معامله کنند
  2. پلتفرم معاملاتی: این بروکر از پلتفرم های معاملاتی محبوبی مثل MetaTrader 4 و MetaTrader 5 استفاده می کند.
  3. انواع حساب: بروکر آلپاری انواع حساب ها از جمله حساب های استاندارد، حساب های ECN (شبکه اجرای الکترونیکی) و حساب های PAMM (مدیریت مخارج و دارایی ها توسط سایر معامله گران) را ارایه می دهد.

نقاط قوت اصلی بروکر آلپاری

خدمات و ویژگی های بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در سال 1998 در روسیه شروع به فعالیت کرده است و در طول بیش از 26 سال سابقه فعالیت همیشه جزو بروکر هایی بوده که در کشور ایران مورد توجه معامله گران فارکس بوده است. مجوز بروکر آلپاری در سنت وینسنت و گرنادین ها ثبت شده است و دارای مجوز فعالیت در کشور های بلاروس، بلیز، موریس و روسیه است.

بهترین نقطه تاریخی بروکر آلپاری به سال های سال های 2013-2014 بر می گردد. در این سال ها بروکر آلپاری، یک کارگزاری سرشناس جهانی بود که در بیشتر کشور ها دفتر نمایندگی داشت. از سال 1988 تا 2014 همه چی عالی بود، ناگهان فرانک سویسی در مقابل دلار در طی چند دقیقه 30 درصد کاهش پیدا کرد.

شعبه آلپاری انگلستان اعلام ورشکستگی کرد و پس از آن شعب آلپاری در آمریکا و نیوزلند نیز تعطیل شد.

نکته اول اینکه ورشکستگی بروکر آلپاری مربوط به شعبه انگلستان بود. شعبه آلپاری که با مشتریان ایرانی کار می کند، هیچ زمانی ورشکست نشد. 

نکته دوم اینکه، این موضوع فقط مختص آلپاری نبود و به دلیل اتفاق خاصی که در آن روز افتاد، بسیاری از بروکر ها و حتی بانک های بزرگ آن زمان ضرر های سنگین کردن و برخی نیز مانند شعبه انگستان بروکر آلپاری اعلام ورشکستگی کردند.

بروکر آلپاری یکی از معروف ترین بروکر های است و یکی از به روز ترین بروکر های بین معامله گران های فارکس در سراسر بازار می باشد که در نوآوری و ارایه خدمات به روز شده عام و خاص است.

بروکر آلپاری در کشور سنت وینسنت و گرندیس Saint Vincent & Grenadines ثبت و رگوله شده است و همچنین این شرکت در کشور بلیز Belize نیز ثبت و رگوله شده است.

حساب های معاملاتی در بروکر معتبر آلپاری به دو دسته معاملات شخصی Independent Trading و مدیریت مالی Fund Management تقسیم می شود.

مدیران ارشد بروکر آلپاری برای ورود به سایت، لینک بدون فیلتر برای تریدر ها آلپاری قرار داده اند. لینک بدون فیلتر بروکر در سایت traderfx قرار داده شده است. مهم ترین خدمات بروکر آلپاری شامل معاملات در بازار فارکس، طلا و نقره، اندیس ها، معاملات با CFD و … می شود.

این زمان، یک حرکت ناگهانی در بازار ارز ها باعث شد که ارزش دلار آمریکا نسبت به فرانک سوییس به طور ناگهانی تا 30 درصد کاهش یابد. این اتفاق موجب آسیب به بسیاری از بروکر های فارکس شد و برخی از آن ها با مشکلات مالی روبرو شدند. در این میان، آلپاری انگلستان و شعب دیگر آلپاری نیز با مشکلات مالی مواجه شدند و برخی از شعبه ها تعطیل شدند.

این واقعه بزرگ همچنان در خاطره بروکر ها و معامله گران قدیمی باقی است و از آن زمان تاکنون، آلپاری و سایر بروکر ها همچنان در تلاش هستند تا اعتماد معامله گران را به دست آورده و خدمات مطمین و با کیفیتی ارایه دهند.

رگوله بروکر آلپاری

 بروکر آلپاری به عنوان یک بروکر بین المللی در سطح جهان در چندین نقطه دفاتر اصلی دارد و سعی کرده برای ارایه خدمات به معامله گران هر منطقه جغرافیایی یک رگوله معتبر دریافت کند. فهرست کامل مجوز های فعالیت بروکر آلپاری را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • Alpari (Comoros) Ltd, Bonovo Road – Fomboni, جزیره موهلی – Comoros Union با شماره HY00423015 به ثبت رسیده و دارای مجوز از سوی «سازمان خدمات بین المللی» موهلی، جزیره موهلی به عنوان کارگزار و شرکت تسویه وجوه بین المللی تحت مجوز شماره T2023236 است.
  • رگوله Finacom برای فعالیت در امور مالی بین المللی و ارایه خدمات به سرمایه گذاران.

همچنین در آلپاری معامله گران خود هرگونه ضرر و زیانی تا سطح 20 هزار یورو مورد بیمه قرار داده است، تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای تریدرها، یا هرگونه اختلاف بین کارگزاری و تریدر، بیمه ضرر و زیان معامله گران را جبران کند.

بروکر آلپاری – صفر تا صد بروکر آلپاری 2024

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بروکر آلپاری – صفر تا صد بروکر آلپاری 2024" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بروکر آلپاری – صفر تا صد بروکر آلپاری 2024"، کلیک کنید.