بریکس هسته ای تشکیل شد – تیتروز

بریکس هسته‌ای تشکیل شد - خبرآنلاین

به گزارش تیتروز به نقل از تیتروز در این گردهمایی که روز پنجشنبه با حضور هیات اعزامی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «حسین درخشنده» معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران همراه بود کارگزاران فعال صنعت هسته ای اعضای بریکس با امضای بیانیه ای از تشکیل سکوی (پلتفرم) هسته ای بریکس حمایت کردند. 

هدف اصلی این سکو توسعه و اجرای بهترین شیوه ها و رویکردهای پیشرفته از نظر کاربردهای انرژی و غیر انرژی فناوری های هسته ای برای مقاصد صلح آمیز در بازارهای بریکس و بریکس پلاس و همچنین توسعه مکانیسم ها و مدل های تشویقی و اجرای پروژه در صنعت هسته ای کشورهای عضو انجمن است.

به گفته کارشناسان روس تا سال ۲۰۵۰ کشورهای بریکس حداقل نیمی از تولید و مصرف انرژی جهان را تامین خواهند کرد و انرژی هسته ای نقش مهمی در تامین تقاضای فزاینده برای آن ایفا می کند.

۳۱۱۳۱۱

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بریکس هسته ای تشکیل شد – تیتروز" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بریکس هسته ای تشکیل شد – تیتروز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه