تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دیلم اندیشده شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دیلم اندیشده شد - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیلم با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد سیاسی کشور را در هشتم تیرماه پیش رو داریم اظهار داشت: فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان دیلم همگام با سراسر کشور شروع شده و ترکیب هیات اجرایی مشخص شده است.

فرماندار دیلم بیان داشت: همه شعب اخذ رای مورد بررسی قرار گرفته و نیازمندی های لازم جهت اخذ آرا مردم مورد بررسی قرار گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمد اسدی بر فصل الخطاب قرار دادن قانون و رعایت اصل بی طرفی و جانب داری تاکید کرد و گفت: همه عوامل انتخابات باید تلاش کنند در رقابت، سلامت و امنیت کامل زمینه مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان دیلم افزود: صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم یکی دیگر از وظایفی است که اعضای ستاد انتخابات، هیات اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید خود را ملزم به آن بدانند و برای تحقق آن تلاش کنند.

وی گفت: تمام دستگاه ها در راستای برگزاری انتخابات باشکوه با تمام توان پای کار باشند تا شاهد انتخاباتی پرشور و درخور شان شهرستان دیلم باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دیلم اندیشده شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دیلم اندیشده شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.