تهیه 100کیلومترلوله توسط خیرآبرسان برای پروژه های آبفا کردستان – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

تهیه 100کیلومترلوله توسط خیرآبرسان برای پروژه های آبفا کردستان - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، محمد فرهاد ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باپیگیری های انجام شده برای استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان، یکی از خیرین اقدام به تهیه لوله به متراژ 100 کیلومتر و با هزینه 70 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های آبفا کرده است.

وی افزود: این متراژ لوله در شهرستان های مختلف استان استفاده خواهد شد و در مجموع حدود 50 هزار نفر از خدمت انجام شده توسط این خیر آبرسان بهره مند می شوند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در زمینه آبرسانی گام موثر و اقدام عملی انجام شده در شرکت آبفا کردستان برای تحقق این شعار است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تاکید بر استمرار این اقدام در آینده افزود: علاوه بر بهره گیری از ظرفیت خیرین، استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانجات داخلی برای اجرای خطوط انتقال و شبکه های آب در روستاها و شهرهای استان از دیگر برنامه های تدوین شده با مشارکت مردم در راستای تحقق شعار امسال در حوزه آبفا است.

وی ابراز امیدواری کرد با به ثمر نشستن این برنامه های عملیاتی، زمینه تحقق واقعی و عینی شعار سال 1403 در حوزه آب و فاضلاب استان کردستان فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تهیه 100کیلومترلوله توسط خیرآبرسان برای پروژه های آبفا کردستان – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تهیه 100کیلومترلوله توسط خیرآبرسان برای پروژه های آبفا کردستان – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.