تیم ملی اسلحه سابر نایب قهرمان شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

تیم ملی اسلحه سابر نایب قهرمان شد - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، در ادامه روز نخست بخش تیمی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه ٥ تیر) دیدارهای تیمی اسلحه سابر مردانبرگزار شد و طی آن تیم ملی اسلحه سابر ایران با هدایت پیمان فخری به مصاف حریفانش رفت.

دیدارهای تیمی اسلحه سابر مردان از جدول ١٦ تیمی آغاز شد اما تیم ایران که در این جدول با قرعه استراحت روبرو بود نخستیندیدار خود را از جدول ٨ تیمی آغاز کرد و با غلبه بر هند و قزاقستان تا مرحله فینال پیش رفت.

ملی پوشان ایران در این مرحله مقابل کره جنوبی قرار گرفتند و در مصاف با این تیم به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

عملکرد تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا به این شرح است:

جدول ١٦ تیمی

*قرعه استراحت

جدول ٨ تیمی

*ایران ٤٥ – ٢٦ هند

مرحله نیمه نهایی

*ایران ٤٥- ٣٧قزاقستان

فینال

*ایران ۲۷ – ۴۵ کره جنوبی

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرد که در دوره پیشین این رقابت‌ها نیزنایب قهرمان شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیم ملی اسلحه سابر نایب قهرمان شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیم ملی اسلحه سابر نایب قهرمان شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.