دوره آموزشی خبرنگاری آب و محیط زیست در اصفهان برگزار می شود

دوره آموزشی خبرنگاری آب و محیط زیست در اصفهان برگزار می شود

به گزارش تیتروز از اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان (دفتر مطالعلات برنامه ریزی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد)، اندیشکده حکمرانی دانشگاه اصفهان دوره آموزشی ” آب و محیط زیست” را تیر ماه سال جاری برگزار می کند.

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این ارتباط گفت: این دوره آموزشی با هدف آموزش و بروز رسانی دانش و اطلاعات خبرنگاران و فعالین رسانه ای در حوزه آب و محیط زیست برگزار می شود.

فرشاد فرد بیان کرد: سرفصل های این دوره آموزشی شامل تجربه نگاری خبرنگار محیط زیست، مبانی هیدرولوژی و مدیریت آب، اقتصاد آب، حقوق و قوانین آب،گزارش نویسی تخصصی و…. است که شرکت کنندگان در پایان دوره گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مباحث رسانه ای توسط اساتید تراز اول روزنامه نگاری و مباحث تخصصی حوزه آب و محیط زیست توسط اساتید تخصصی اندیشکده حکمرانی دانشگاه اصفهان تدریس می شود.

گفتنی است پس از پایان مهلت ثبت نام و بررسی لیست شرکت کنندگان اعلام خواهد شد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32240509 داخلی 203 تماس حاصل فرمایند.

خبرنگاران و فعالان رسانه ای که حداقل پنج سال سابقه رسانه ای دارند می توانند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند:

https://survey.porsline.ir/s/buGvO3qe

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوره آموزشی خبرنگاری آب و محیط زیست در اصفهان برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوره آموزشی خبرنگاری آب و محیط زیست در اصفهان برگزار می شود"، کلیک کنید.