رفع تصرف 3 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند در پلاک «سفیدخانی» – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

رفع تصرف 3 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند در پلاک «سفیدخانی» - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، حسن شکری، عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی گشت های مشترک نوروزی ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت وساز غیرمجاز دماوند با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی به مساحت سه هزار مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک 188 اصلی موسوم به «سفیدخانی» رفع تصرف شد.

وی افزود: این سه فقره اجرای دستور تخریب ساخت سازهای غیرمجاز در راستای تبصره 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور جهت رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند، مسکن و شهرسازی و گشت امور اراضی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند بیان کرد: در این اراضی منابع طبیعی، سودجویان متصرف اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز از جمله دیوارکشی و تفکیک اراضی کرده بودند.

شکری گفت: با توجه به اینکه اراضی ملی و دولتی جزو انفال و متعلق به بیت المال مردم است، اداره منابع طبیعی با برگزاری گشت های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق شماره 1504 به یگان حفاظت اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع تصرف 3 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند در پلاک «سفیدخانی» – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع تصرف 3 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند در پلاک «سفیدخانی» – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.