رفع مشکلات اشتغال و مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران استان بوشهر – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

رفع مشکلات اشتغال و مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران استان بوشهر - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، نعمت الله غلامپور صبح یکشنبه در حاشیه برگزاری میز خدمت در دیلم اظهار کرد: تلاش کردیم مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با برگزاری این میز خدمت ها از توانمندی های دستگاه اجرایی در مسیر رفاه بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران بهره مند شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: در این نشست متوجه شدم برخی از مشکلات با گذشت مدت زمان طولانی هنوز حل نشده است و ما در این نشست مقرر کردیم مشکلات باید در بازه زمانی مشخص حل شود.

وی ادامه داد: نباید اجازه بدهیم ایثارگران و خانواده های آنان در راهروهای ادارات و بروکراسی های اداری گرفتار شوند و به نگرانی های آنان افزوده شود.

غلامپور به اجرای طرح میثاق مدیران با خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره داشت و گفت: بر اساس این طرح تمامی مدیران طی برنامه زمان بندی با خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار خواهند داشت و ما در نظر داریم با ارتباط مستقیم مشکلات را بررسی و حل و فصل کنیم.

موضوع اشتغال از جمله مباحث مورد طرح در این نشست بود که در این خصوص خطاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دستور داد: لیستی از خانواده هایی که مشکل اشتغال دارند همراه با سابقه و توانمندی کاری و مدرک تحصیلی جمع بندی شود.

مشکل مسکن از دیگر موضوعات بود که غلامپور بیان داشت: با توجه به تعداد خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرستان ها شرایط مورد نظر مانند تامین زمین برای ساخت مسکن در قالب تعاونی برای این خانواده ها مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، پرداخت تسهیلات تبصره 18 بانکی برای فعال کردن واحدهای تولیدی و همکاری بانک های عامل برای پرداخت از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی خانواده های شهدا و ایثارگران در این جلسه بود که دستورات لازم برای حل آن صادر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع مشکلات اشتغال و مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران استان بوشهر – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع مشکلات اشتغال و مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران استان بوشهر – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.