رهبر انصارالله: عملیات‌های دریایی یمن، باعث وحشت دشمنان شده‌است

رهبر انصارالله: عملیات‌های دریایی یمن، باعث وحشت دشمنان شده‌است

به گزارش تیتروز، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در ابتدای این سخنرانی فرارسیدن سال نو هجری را به مسلمانان و اعراب تبریک گفت.

سید الحوثی اظهار داشت: انتخاب صحیح همه مسلمانان برای پیشبرد امت و رهبری آن بازگشت به اصالت اسلام و پایبندی به اصول آن است. ما به اسلام و ارزش‌های آن نیاز داریم، زیرا نیروهای مخالف آن، جامعه بشری را تحقیر می‌کنند و بی عدالتی، فساد و جنایت را گسترش می‌دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، وی افزود: هر چیزی که انسان‌ها از آن رنج می‌برند، بحران‌هایی است که توسط نیروهای شیطانی و ستمگران به عنوان امتداد وسوسه شیطان برای انسان‌ها ایجاد شده است و این باید با پروژه اسلامی لیبرال پاسخ داده شود. برخی از حکومت‌های عربی به جایی رسیده‌اند که با یهودیان صهیونیست و مؤسسات وابسته به آنها ارتباط دارند. نهادهایی که برخی از رژیم‌ها با آنها در ارتباط هستند، تلاش کردند تا برنامه‌های درسی مدارس را به نفع یهودیان تغییر دهند و در عین حال دیدگاه جاهلانه‌ای را نسبت به آنها و حامیان آنها ایجاد کردند.

جنگ ما فقط نظامی نیست

سید الحوثی در بخش دیگری از اظهاراتش اضافه کرد: پس از سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص)، عملیات طوفان الاقصی رخ داد، لذا ما در جنگ «فتح موعود و جهاد مقدس»، اولویت را به این عملیات دادیم.

وی درباره نوع برخورد با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که از سوی انصارالله و محور مقاومت «مثلث شرارت» نامیده می‌شوند، اعلام کرد: یک تقابل با آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها و یاران عرب و داخلی آنها وجود دارد و این جنگ فقط نظامی نیست، بلکه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز هست.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: اقدام ملت ما و موضع گیری آنها در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس به فضل الهی بر دشمنان تأثیرگذار بوده است و همزمان مسیر عملیاتی و فنی مربوط به عملیات دریایی به یاری خداوند موجب حیرت و تعجب دشمنان شد.

آمریکا غافلگیر شد

رهبر انصارالله یمن عنوان داشت: قبل از شروع عملیات پشتیبانی ما از غزه، آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند ما را متوقف کنند، اما توانایی‌های عالی و پیشرفته آمریکا در همه زمینه‌ها نتوانست عملیات ما را متوقف کند و توانایی‌ها و کارخانه های ما را هدف قرار دهد.

سید الحوثی اعلام کرد: آمریکایی‌ها از تاکتیک‌های موشکی و دریایی و صنعتی شدن ما غافلگیر شدند. تاکتیک مجاهدین ما بر تکنیک‌ها و تاکتیک‌های پیشرفته دشمن غلبه کرد. بنابراین در واقعیت آنها شکست خوردند. آمریکا با ناوهای هواپیمابر خود دیگران را مرعوب می‌کرد و سعی می‌کرد آنها را تحت فشار قرار دهد و در کشورها بذر شکست روانی را بکارد اما در روند حمایت از غزه، وضعیت ناوهای آمریکایی تغییر کرد. آنها به هدف تبدیل شدند و نیروهای ما در حال تعقیب و هدف قرار دادن آنها هستند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: ماموریت ناوهای هواپیمابر آمریکایی در دریا به جای حمله به ماموریت فرار تبدیل شد. هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا هدف قرار می‌گیرند و پهپادهای MQ۹ آن به صورت مداوم سرنگون می‌شوند.

ناوبری دریایی اسرائیل مختل شده است

سید الحوثی درباره تاثیر عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ نیز گفت: ناوبری اسرائیل تقریباً به نصف رسیده و مختل شده است و در دریای سرخ تقریباً ترددی توسط کشتی‌های این رژیم وجود ندارد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهبر انصارالله: عملیات‌های دریایی یمن، باعث وحشت دشمنان شده‌است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهبر انصارالله: عملیات‌های دریایی یمن، باعث وحشت دشمنان شده‌است"، کلیک کنید.